Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Záchodové historky

Všichni tam chodíme. Snad jenom pro mne mají  ona místa jistou magii. Jak jinak si vysvětlit události, které se mi dějí ?

Že pravidelně navštěvuji pánské toalety (nechtěně !) je už pro mne normální. Pravda, poslední dobou to naštěstí polevilo, neboť ubylo avantgardních vyobrazení dam a pánů na dveřích. Upřímně řečeno, mně stačí i klasické samčí a samičí symboly, které si vytrvale pletu od osmé třídy základní školy.

Sběratelkou rodinných záchodových historek jsem se stala už v dětství. Mívali jsme chatu na kopci, kde byla velká nouze o vodu. Osada na skále. Jen pro upřesnění - teď vyprávím o šedesátých letech minulého století. Tátovi kdosi řekl o proutkaření. Ač opovrhoval čímkoliv, co nebylo reálné, zkusil štěstí s dubovým (!) proutkem. A fungovalo to. Našel vodu, ale pod naším suchým záchodem. Proutek tam reagoval tak, že praskala i kůra, jak prudce se stáčel dolů.  Největší problém byla ale sama kadibudka, vlastní tátovo dílo, a to i s nezbytným srdíčkem ve dveřích. Zbourání bylo pro tátu nepřijatelné. A tak inspirován tehdy velmi populárním stěhováním kostela v Mostě, vymyslel něco nevídaného. S kamarádem vyrobili jakési máry, záchod opatrně podřízli a přenesli na improvizovaná nosítka. Jak známo, v Ćechách se všechno rozkecá. Náš plot byl ověšen sousedy z blízkého i dalekého okolí, kteří sledovali novou historickou událost a řvali smíchy. Táta s kamarádem kráčeli, jakoby nesli japonského císaře. Ale povedlo se. Záchod byl přestěhován a na jeho místě jsme do roka (kutáním v břidlici) narazili na silný pramen.

Druhá historka se váže k našemu starému bytu na Vinohradech. Silné zdi, bytelné dveře, historické zámky. Dřevní doba bez mobilů. Ráno jsem se chystala do práce, ségra taktéž. Potřebovala jsem jí něco říct, ale seděla na záchodě a neslyšela mne. Tak si pootevřela dveře a já stojíc za nimi, jsem vše zopakovala. Pak jsem dveře přirazila a odešla jsem.  Zhruba za dvě  hodiny v práci telefon. Hysterický hlas mé sestry mi oznámil: MOC TI DĚKUJU, ZAMKLA JSI MNE NA ZÁCHODĚ! (nevědomky a ze zvyku jsem po zabouchnutí otočila klíčem). Okamžitě jsem vcelku logicky zareagovala A ODKUD VOLÁŠ? To už na mne ječela, že tedy asi zvenku a že je ještě doma. A já zas, jak se dostala ven? A ona, že vyrazila dveře. JAK? Prý se vždycky rozběhla (náš záchod měl cca 1,5 x 1,5 m) a ramenem šla proti dveřím. Předtím se ovšem skoro hodinu snažila rozmontovat zámek nářadím, které tam bylo uloženo v bedýnce. Při marných pokusech dveře vypáčit zlomila dva šroubováky. Pak je vyrazila i s částí futra. Copak za to může, že je tak silná ?

I další příhoda je spojena se ségrou. Na chalupě máme záchod v bývalém kozím chlívku naproti hlavnímu vchodu do baráku. Byla noc, sestra seděla v oné místnosti, hulila a četla si Vlastu. Jak později vypověděla, domnívala se, že kdosi na naši samotu přijíždí na motocyklu. Vzápěti ale s hrůzou zjistila, že na záchod vletěl sršeň a doráží na lampu. Jelikož je alergická, byla strachy bez sebe. Já v tu chvíli stála ve dveřích chalupy a hleděla na hvězdy. Najednou slyším nějaké sípění a šourání. Ségra se pomalu šinula ze záchoda v podřepu, na hlavě měla Vlastu a kalhoty u kolen. Vypadala téměř jak Večerníček. Šeptem volala o pomoc. Dodnes lituji, že jsem neměla po ruce foťák. Sršeň nesršeň.

Závěrem má story. Před lety jsem pracovala ve velkém podniku, kde probíhala rekonstrukce. Dlouhá chodba, pánské a dámské záchody vedle sebe, jak to bývá. Vyšla jsem z kabinky a myla jsem si ruce. Jak to tak my ženské děláme, koukala jsem do zrcadla nad umyvadlem. A nevěřila jsem svým očím. To přece nejsem já... to je kolega Karásek..! Kdosi vyboural stěnu nad umyvadlem a neobtěžoval se díru zakrýt, takže bylo vidět vedle k pánům. Zmohli jsme se na pozdrav (oba v lehkém šoku) a já se vrátila do kanceláře. Tam jsem se smíchem povedenou historku vyprávěla svým spolupracovníkům. Jeden z nich se na mne pátravě zadíval a nechal si popsat, kde přesně máme umyvadlo. Poté zakroutil hlavou a povídá: KARÁSEK NESTÁL U UMYVADLA, U TÉ STĚNY MY MÁME NĚCO DOCELA JINÉHO ....

A já pochopila proč jsem v očích kolegy Karáska viděla i záblesk hrůzy .....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Šárka Bayerová | pátek 31.5.2013 11:30 | karma článku: 23,94 | přečteno: 1352x
  • Další články autora

Šárka Bayerová

O šikovné milence Toničce

Tak jsem trošku francouzského krále v minulém článku přechválila. Šlo o jeho druhou milenku Antoinette, tedy Toničku. Na rozdíl od své předchůdkyně od Karla VII. zřejmě žádný oficiální glejt nedostala.

8.3.2020 v 11:35 | Karma: 22,71 | Přečteno: 1351x | Diskuse| Společnost

Šárka Bayerová

První oficiální milenka

Královská, co na svou lásku dostala glejt. Kde jinde, než ve Francii. A tak se v první polovině patnáctého stoleti otevřela cesta mnoha dalším...

6.3.2020 v 21:09 | Karma: 22,56 | Přečteno: 1417x | Diskuse| Společnost

Šárka Bayerová

Nudíte se? Kupte si novou postel! Nebo klidně dvě!

Kam se hrabe medvídek mýval... Když máte dostatečnou trpělivost a dočkáte se dodávky, pak vás čeká ta pravá zábava!

10.2.2020 v 12:36 | Karma: 26,76 | Přečteno: 1173x | Diskuse| Společnost

Šárka Bayerová

Svatá princezna (dokončení)

Ella, vnučka královny Viktorie. Ruská velkokněžna Jelizaveta Fjodorovna. Když ovdověla, všechno se změnilo...

24.1.2020 v 12:26 | Karma: 28,13 | Přečteno: 1379x | Diskuse| Společnost

Šárka Bayerová

Svatá princezna (2. část)

Ještě doma v Hesensku jí říkali Ella. Provdala se do ruské carské rodiny a stala se velkokněžnou Jelizavetou Fjodorovnou.

23.1.2020 v 9:45 | Karma: 21,72 | Přečteno: 1011x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )