Šárka Bayerová VIP

Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )

Šárka Bayerová

S tebou mě baví svět aneb Blízká setkání zvláštního druhu II

TAK JSEM ZASE TU ŠÁRKU NEVIDĚLA. BUDEŠ MI MUSET TEN FILM ASI NĚKDY NATOČIT – řekla kamarádčina tchýně. Dávali „Vrchní prchni!“, a tak se Jana divila, kde bych se tam vzala. NO, FANDA PŘECE ŘÍKAL, ŽE TAM TANCUJE V TÝ VINÁRNĚ! CELOU DOBU NA TO KOUKÁM JENOM KVŮLI NÍ A ASI JSEM JI PROŠVIHLA... V té chvíli kamarádka Jana pochopila, že se zřejmě stala chyba v přenosu informací.

28.6.2013 v 12:15 | Karma: 13,73 | Přečteno: 791x | Diskuse| Kultura

Šárka Bayerová

Gurmánské historky II aneb Holubí dům

TY MRCHO JEDNA, JESTLI OKAMŽITĚ NESLEZEŠ, TAK ZA TEBOU NA TU HRUŠKU VYLEZU A ZA TREST TĚ TAM PŘIVÁŽU NA CELOU NOC! – řval šeptem na svou šampiónku můj ex. Byl vášnivý holubář a jeho holubice přiletěla ve skvělém čase z Německa. Závod ale ještě neskončil - bylo nutno prohnat hodinami identifikační číslo z jejího kroužku. Což ovšem znamenalo dostat se k její noze, nejlépe ihned.

27.6.2013 v 12:30 | Karma: 15,69 | Přečteno: 602x | Diskuse| Společnost

Šárka Bayerová

Strašidelné historky

Nu, mohla by k nim patřit i ta, co právě probíhá na vládě a kol kolem. O té ale psát nebudu, toho se ujali jiní. Témata typu TAK DLOUHO SE CHODÍ SE DŽBÁNEM PRO VODU... či CO JE V DOMĚ NENÍ PRO MĚ byla už prakticky vyčerpána.

18.6.2013 v 12:00 | Karma: 14,06 | Přečteno: 881x | Diskuse| Kultura

Šárka Bayerová

Blízká setkání zvláštního druhu

Mám velmi dobrou paměť na tváře i na jména. Ale občas se mi nepodaří obé uvést do souladu a dochází ke komickým situacím.

17.6.2013 v 12:00 | Karma: 13,28 | Přečteno: 593x | Diskuse| Kultura

Šárka Bayerová

Gurmánské historky

Dvanáct Skotů sedí kolem mísy řízků a hoduje. Na míse zůstane poslední jediný exemplář. Najednou zhasne světlo. Ozve se příšerný řev. Světlo se rozsvítí. Na posledním řízku je položena ruka a je probodena jedenácti vidličkami.*******************

12.6.2013 v 12:00 | Karma: 25,00 | Přečteno: 1688x | Diskuse| Společnost

Šárka Bayerová

Záchodové historky

Všichni tam chodíme. Snad jenom pro mne mají ona místa jistou magii. Jak jinak si vysvětlit události, které se mi dějí ?

31.5.2013 v 11:30 | Karma: 23,94 | Přečteno: 1352x | Diskuse| Ostatní