Diskuse

Chci sluchátka jako Otík

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P10a81v51e32l 94R48y36s

29. 3. 2013 8:29

No, stává se, že je někdo hlučnější a nemá "způsoby", ale to tady bylo vždy a pochybuji, že by bylo možné s tím udělat. Snad jen za socíku některé týpky zavřeli do basy za příživu a to asi zase nechceme, že jo.

0 0
možnosti

"rozvalená slečna"? no možná neseděla tak způsobně jako Vy, ale do rozkroku jí snad vidět nebylo ;-D takže jestli si udělala pohodlí, je to snad její věc. jinak neznám žádná sedadla pro slepce, nebo jste měla na mysli ZTP osoby? - ale pokud jde o vlastní téma, tak sám mám opačné zkušenosti, když mě mladí uvolňbují sedadla i v poloprázdné šalině, byť výjimky jistě existují, ale na požádání podle mě se zvedne každej

2 1
možnosti

I61v57o 94Ž44á20č65e24k

29. 3. 2013 2:24

Já vypadám starší než jsem (když to řeknu naplno, tak jsem vyžilý) a bývám na rozpacích, když mě chce pustit sednout dáma, kterou bych mnohem raději pozval na rande. Ale zvykám si.

3 0
možnosti

Ať si řvou, jak chtějí. Mně už úplně stačí, když nesmrdí.

0 0
možnosti
Foto

Tohle, co popisujete, je objektivně stresující, a sluchátka jsou opravdu nejlepším možným řešením. Ale chce to kvalitni in-ear sluchátka čili špunty, které se zastrkávají hluboko do uši a chce to vědět, že zvyknout si na jejich rutinní nasazováni a sundavání v dopravnim prostředku chvíli trvá a opravdu stojí za to si tyto úkony nejprve důkladně natrénovat v klidu domova. Ale vyplatí se to naprosto.

0 0
možnosti

I55v25o 92Ž56á31č27e38k

28. 3. 2013 19:57

Vy také nesnášíte, když si lidé kolem vás jen tak mluví, aniž byste jim to dovolil?

1 2
možnosti

I92v95o 21Ž88á84č57e51k

28. 3. 2013 13:13

Že jsem tak smělý, jak dlouho trvá vaše cesta tramvají?

1 2
možnosti

No a kdo vám brání konat? Já se vždy ohradím, vysvětlím slečně/paní/hochu/pánovi, že celá tramvaj nepotřebuje znát informace z jejich soukromí, anebo že tramvaj není jejich kancelář, ať si pracovní věci řeší tam.

Nedávno jsem seděla na tom nemožném dvousedadle v tramvaji, paní vedle mne vyndala mobil a zahájila hovor:" Ahoj, Jarmilko/Karličko/Pepičko.., tak co děláš? Já mám volné minuty, tak si můžeme popovídat..." Požádala jsem ji, aby laskavě využila volné minuty pro soukromý hovor jinde, že nehodlám být jeho třetím účastníkem..

Nelvíc mě pobaví, když drzá osoba na mou žádost odpoví: "tak to neposlouchejte!" - no a jak to mám udělat?

Prostě to chce trochu osobní statečnosti, to je celé, oni/ony jsou třebas trochu hloupí/é a doposud jim to nedošlo a nikdo jim to neřekl!

4 3
možnosti

I51v55o 75Ž76á28č38e17k

28. 3. 2013 13:24

To je zajímavá představa, že v dopravním prostředku člověk musí sedět a nevydat hlásku, aby nerušil ty ostatní. Nejste náhodou učitelka a nepletete si tramvaj s třídou?

2 3
možnosti