Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přiznávám bez mučení - mně koriandr nechutná. Recept ale určitě vyzkouším. :-)

0 0
možnosti

Koriandr je u nas nejpouzivanejsi bylinkou, mam jej v lete hned za dverma ve velkem kvetinaci.:) Na zimu si pak hodne koriandru zmrazim, spolu s jinyma bylinkama.

0 0
možnosti

Můžu mít, autorko, jeden dotaz? Týká se také bylinek. K čemu je dobrý kerblík? Děkuji za odpověď:-) Jo, za ten recept karma.

0 0
možnosti

Ovšem na recepty Mistra Kroupy to nemá, to si přiznejme zcela otevřeně.

1 0
možnosti

Tak to je dobrý. Zrovna včera jsem si zajel koupit pár sazenic koriandru do Líbeznice, těším se, až se to pořádně rozmnoží a budu moci "trhat velké množství".

Sleduji kuchařské pořady zvláště ze zahraničí a fakt mě to na koriandr zavedlo.

A tu polévku určitě hned zkusíme.:-)

1 0
možnosti

P40e45t57r51a 82D96i36a74s

5. 4. 2013 14:00

Máte úplnou pravdu! Z české kuchyně nejsem nijak zvyklá používat čerstvé bylinky. Již několik let ale žiji v Portugalsku a koriandr používám pravidelně, ani mi to nepřijde! A jméno jsem si musela zpočátku ověřit ve slovníku ;-D Takže dobrou chuť!

2 1
možnosti

:-) Ano ? Díky, recept vyzkouším. Koriandr v kelímku jsem nedávno zkusmo zakoupila v albertu nebo bille -už nevím a zatím jsem ho nepoužila :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )