Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K90a63r56e65l 36R88a92d25a

21. 5. 2013 21:14

V té šou nejde o vaření. To jen odvádí pozornost, aby soutěžící ukázali co jsou vlastně zač. Málokdo celý týden udrží fazónu. A tak si divák vychutnává, jak ta sympatická slečna je vlastně hloupá a namyšlená nána, úctyhodná starší dáma je zvědavá a zákeřná drbna bodrý a úžasný myslivec se mění ve vzteklého psychopata, když nevyhrává. Moderátoři to tímto směrem nenápadně posunují a vychází jim to.:-)

2 0
možnosti
MP

Záhy jsem přestala pořad sledovat - nejde o to, jak a co kdo vaří, ale jak si jdou soutěžící po krku hned od prvního dne, jak není rozhodující jídlo, ale cokoliv kolem, neupřímnost při hodnocení před tím, kdo vařil a před kamerou bez jeho přítomnosti. Varianta se známými ksichty je velmi podobná, navíc záhy se objevily "osobnosti" třetí a čtvrté kategorie. Radši si pustím Jamieho, Gordona nebo i Pohlreicha. Jednoduchost vede k cíli. :-)

2 0
možnosti
MT

Přemýšlel jsem jeden čas nad účasti v téhle "soutěži", ale muselo by to být o vaření. Ne o tom, jak žijete, jak máte doma uklizeno a jak Vá zařezávají komínky ve skříni :-(

1 0
možnosti
Foto

Většina lidí v Prostřeno povídá, jak by ráda ochutnala něco nového a exotického, ale když jim to člověk naservíruje, tak se v tom nimrají a jen remcají. Tam se člověk zavděčí jen osvědčeným českým (jakýmkoliv) závitkem - nesmí chybět sýr, ale hlavně - velkou porcí.

2 1
možnosti
Foto

Prostřeno jsem neviděla velice dlouho, ale jsem si jistá, že každý tam hraje pouze nějakou předem určenou roli, aby se tam něco dělo a tím to pro mě ztrácí smysl.

Ohledně mexické kuchyně, přesně jak píšete, v Čechách se vaří pouze Tex-Mex, který nemá s mexickou kuchyní mnoho společného :-)

Jinak já bych snědla všechno.. Chutná mi naprosto vše co uvaří někdo jiný a čirý nebo zkalený vývar bych skutečně neřešila...

4 0
možnosti
Foto

Já třeba nejím mořské potvory,ale ochutnala bych, určitě bych se neofrňovala jen proto, že tohle zrovna nejím.

Nechápu idi, co tam jdou, podle mě jsou peníze až na druhém místě, prostě to jsou exhibicionisti, chtějí se předvádět (a když tam jdou kvůli penězům, třeba proto, že žijí hodně skromně a na vybavení bytu je to vidět, tak přijde pár pitomců a začne se ošklíbat nad nemoderním nábytkem). Pokud tam nemají  vyloženě špínu, svrab a neštovice, tak bych se nad žádným bydením neofrňovala, každý nemusí mít bydlení ala IKEA:-)

2 0
možnosti
Foto

Pár dílů jsem viděl, ale už se nedívám. Je to stejné, jako bylo Doremi (snad se to tak jmenovalo). Tyto pořady nejsou o tom, že někdo něco umí, naopak, jsou o tom, jak někdo neumí. To je potom to pravé.

5 0
možnosti
Foto

Ještě před rokem a půl jsem se na Prostřeno místama díval. Pak mě začalo vadit hodnocení, zejména když si soutěžící pochvaluje jak mu chutná hlavní jídlo a pak při skrytém hodnocení připustí, že maso bylo suché a knedlík také nic moc.:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )