Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

já na to nekoukám a jsem v pohodě. Viděl jsem to pouze jednou a to zcela stačilo.

A pokud se na to někdo dívá pravidelně, považoval bych to za sebebičování.

0 0
možnosti
Foto

Já se na to dívám taky- na tu přehlídku hlouposti, arogance, rádobyumění vařit (obalované smažené knedlíky byl recept zřejmě obšlehnutý z Mimibazaru), prostě mě to baví,co ty ubohé figurky jsou schopny předvést kvůli 50 tisícům.:-)

 Mám ráda herce Vydru, i jeho ženu, proto nechápu, že je už dávno hanba nefackuje za to, co předvádí jako komentátoři:-/

2 0
možnosti
Foto

Honorář ještě nikomu nikdy nenafackoval...:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )