Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M38i53l23a59n 59T53h34o79r86n

14. 11. 2013 18:11

Jen pro upřesnění, tak ty osamocené robotické krabice skutečně fungují, a to v nemocnici Na Homolce. To, překvapivě, neni výmysl scénáristy :)

0 0
možnosti
MT

Já nevím, seriál nesleduji.

Ale vím, že doktoři u zachránky se s alkoholem dost často kamarádí víc, než je zdrávo, že zachránáři okrádající pacienty se zrovna u pražské záchranky taky vyskytli, že krást naftu ze služebních aut se děje ve státním skoro všude, tak proč by záchranka měla být výjimkou...

Pracují tam někteří z opravdového přesvědčení, jsou skvělí, obětaví, a po čase nutně vyhoří... Pracují tam alkoholici, které nikde jinde jako doktory nezaměstnají... Pracují tam i lempli, okoralí, kteří kdysi začínali jako zapálení obětaví hrdinové. A noví zapálení hrdinové tam taky pracují. Ta práce je tak náročná, že málokdo si ideály udrží dlouhodobě. Zasloužili by si extra zacházení, ale nemají k dispozici ani prachobyčejnou supervizi či intervizi, která je v pomáhajících profesích téměř esenciální nutností.

P.S. Co je to ta nynfomanka? Dole se někomu smějete kvůli kopitu a sama na tom nějak extra s češtinou nejste.

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za upozornění a sypu si hlavu popelem.8-o Už jsem opravila. I mistr tesař se někdy utne...:-P Možná to bude tím, že s vyjmenovanými slovy mám více zkušeností než s nymfomankami....;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak to jsem ráda, že jsem nejen já! Díky za reakci.

1 0
možnosti
OL

O95t14o 97L93e22v

11. 11. 2013 13:25

Sanitka není dokument zrovna tak jak jiné seriály i v Českém století jsou nějaké pitomosti tak proč ta zloba.Je to jen jeden ze seriálů,jsou i pitomější.;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Zloba? V mém lehkém ironickém tónu ? ;-) A srovnávat Čeké století se Sanitkou 2 - velká odvaha ! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Poradce tvůrců seriálu byl teda pěknej vůůůl...Teď aby záchranáři nosili na oblečení placku " NEBOJTE SE, FUNGUJEME JINAK"...Na záchrance jsem nějakou dobu dělala, ale tohle...

0 0
možnosti
Foto

Díky za reakci. Takhle to vypadá, když vítězí přesvědčení, že divák musí být ohromen. Tady se to tedy povedlo ....;-D

0 0
možnosti
Foto

neviděl jsem a po přečtení blogu a reakcí pod ním už neuvidím.

Děkuji všem za včasné varování.

1 0
možnosti
MS

Vy jste to tak krásně popsala, že se asi zkusím kouknout.;-D

0 0
možnosti
Foto

Stojí to za to! ;-) A díky za reakci!

0 0
možnosti
MP

Skončil jsem se sledováním seriálu hned na začátku druhého dílu, když někomu tryskala krev z krku, nad ním cikán, litující svého činu. Nedá se vůbec srovnávat s Hubačovým prvním dílem. Humus!

0 0
možnosti
Foto

Ja na to obcas kouknu, ten zmineny dil jsem videl cely. Ono je to tezke. Pokud by to melo mit logiku a autenticnost, tak se na to nikdo nebude divat.

0 0
možnosti
Foto

Nechci autentičnost. Spíš hloubám, zda to není blbá parodie ... ;-) Dík za reakci

2 0
možnosti
LZ

Tak stačilo mi zjištění, že v Sanitce  hraje Veškrnka a bylo po dívání. A navíc-násilné pokračování čehokoliv-podruhé, potřetí, nedejbože počtvrté je vždy ubohé. Snad jen Kromě Schreka a Madagaskaru nebo Doby ledové.....;-D

4 1
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )