Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V Chorvátsku som párkrát videl na vývesnom štíte hospody napísané K0k0t. V chorvátštine to znamená kohút. 

Ktorýsi svetový štátnik sa v 80. rokoch volal Babrak Karmal. :-)

0 0
možnosti
Foto

V Indii se dozvíte i to jak vypadá nádraží v Kundě (viz obrázek Kunda Railway Station)

http://en.wikipedia.org/wiki/Kunda,_India

Z wikipedie mimo jiné vyplývá, že po tomto zhruba dvacetitisícovém městečku se jmenuje i celá přilehlá oblast, což význam Kundy jen prohlubuje. Současně to znamená, že se davy českých přistěhovalců nemusí obávat, že by na ně v Kundě nezbylo místo. A že těch přistěhovalců bude. Je totiž zřejmé - abych parafrázoval Járu Cimrmana - že "v Kundě by chtěl bydlet každý".

2 0
možnosti
Foto

Díky za přečtení i doplnění ! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Y cómo se dice "sí" en checo?  ... bohuzel byva jedna z prvnich otazek pote co Spanel projevi zajem o nas krasny jazyk ...;-D

0 0
možnosti
Foto

Však mne napadlo, že s tím budete mít své zkušenosti! ;-)Moc dík za přečtení!

0 0
možnosti
Foto

Tedy dnes nemáte chybu. Hlavně Máču p...;-D Přinám, že tohle by mě nenapadlo, a to jsem si myslela, že... radši už nic.

0 0
možnosti
Foto

To je teorie, co? Konečně mne napadlo ji zveřejnit!!!!;-D A díky moc za pochvalu...

0 0
možnosti

...přihodím jeden výraz z ruštiny.....špalek dřeva - metrové poleno určené k rozštípání a následné přiložení do kamen...se rusky řekne.....ču...k ;-)

0 0
možnosti
Foto

Mě napadlo španělsky být - "ser" - snad mi to cenzor nesmázne.;-D

0 0
možnosti
Foto

No jasně! I infinitiv je dobrej... Dík za upřesnění ....:-)

0 0
možnosti
Foto

Jednou jsem se svého kolegy Nika ptala, kde je šéfová. Odsekl Kunda líný a odešel. Celý den mi vrtalo hlavou, proč jí nadává (kolega Bulhar umí trochu česky, většinou sprostá slova, co komolí) a já myslela že je na ní naštvaný. Nedalo mi to a zeptala se jiného kolegy, proč jí Niko nadává. Zeptal se mě, co o ní říkal a já odpověděla kunda líná. Smál se jak blázen. Vysvětlil mi, že Kundalini je nějaké energetické cvičení....;-D

2 0
možnosti
Foto

;-Ddíky za přečtení i dodatek!;-D

0 0
možnosti

M24i85l74a20n 50R20a85d11e74k

27. 6. 2014 19:31

take si pamatuji jak jsem psal tady do diskuze jak se krome guacamole take dela - napisu to cesky foneticky, piko de gajo- ve spanelstine piko se pise s C, a - de gallo. A stale mi to cenzura vracela ze pry vulgarismy se nesmi atd. ja uz psal adminovi co blbnou, az mi to doslo.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS