Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vám děkuji!  :-) skocilo mi to jinam!

0 0
možnosti
Foto

R^ Jméno Rozárka mám moc ráda.

Jsem ráda, že připomínáte PŘÍBĚHY. To jsou ti nejlepší učitelé - tomu já věřím.

Stejně jako věřím, že se za nás mohou přimlouvat a pomáhat nám ti, kteří  tu byli před námi a na které myslíme - nezáleží na tom, jestli byli prohlášeni za svaté či nikoli.

Ale životopisy světců, to je především učebnice etiky.

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak. Taky v tu přímluvu věřím. A moc díky za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

Informace: tzv.příspěvky p. Drdy likviduji proto, ze se jedna o trolliho otravu. Jeho pindy mimo mísu a osobní výpady mne přestaly bavit. ;-D

0 1
možnosti
KD

K23a90r96e53l 17D44r53d63a

5. 9. 2014 8:39

Jsem zřejmě jediný, kdo se pokusil Vaše příspěvky otevřeně nesouhlasně komentovat a pokouším se tady o skutečnou věcnou diskusi, kterou bojkotujete. Nevím, co máte pořád s trollováním? Smyslem trollování je narušit diskusi mnoha diskutujících, která, pokud jste si nevšimla, tady neexistuje.

  Začal jsem u Vašich urážlivých příspěvků se snahou o jejich korekci. Nakonec na to reagujete popuzeně. Nabízím, že se vyhnu osobním útokům, ale pokud nezakážete u svých příspěvků zcela diskusi, rád bych na příspěvky a předložené téma reagoval a komentoval je. (I bez Vás, když o zpětnou vazbu nestojíte.) Zdá se mi to potřebné a užitečné. Od toho to tady přece celé je (iDNES, blogy, diskuse). Od toho tady publikujete. Pokud s tím máte problém, budu muset některé Vaše příspěvky a Vaše jednání hlásit redakci. Jinou možnost mi nedáváte.

  Protože je mi u smazaných příspěvků zakázáno jejich opakované publikování, navrhuji, že vypustím osobní narážky a "co nejvíce věcné" příspěvky sem znovu vložím. (Pokud je ovšem v historii dohledám. Zálohu jsem neprováděl.) Jde o věcné údaje, které by, podle mě, tady být měly (např. San Marino je jedna chyba vedle druhé). To bych ale udělal jen s Vaším souhlasem. Prosím, mohu?

  (Samozřejmě by mě mnohem víc bavila diskuse, kde bych si z druhých utahoval. Pokud to nevnímáte jako humor, mohu se Vám pro příště vyhýbat.) ;-)

0 0
možnosti
Foto

Že by až tak? ;-) a dik za navstevu!

1 1
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )