Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky jí mám moc ráda. Jako dítě jsem o ní četla takovou pěknou útlo knížku, jmenovalo se to "Terezka Martinová" a přirostla mi k srdci.

0 0
možnosti
Foto

My zas máme po tetě na chalupě její malovaný starý kulatý obrázek s růžičkama. A taky mi nějak přirostl k srdci:-). Teta jí taky říkala Terezička... Zvláštní osud, co?  Jinak - díky moc za návštěvu. Ráda o Vás zas vím...;-)

0 0
možnosti

Její kniha Dějiny duše vyšla i v češtině, zřejmě vícekrát.

0 0
možnosti
Foto

Díky za přečtení i reakci!

0 0
možnosti
Foto

Byla tak mladá a hezká...Dík, početla jsem si R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )