Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dik za prochazku (clovek aspon nemusel do te zzimy). Fotky jsou hezke, pevne verim, ze tu jeste nejake uvidime ;-)

0 0
možnosti
Foto

Fotky se Vám povedly, foťte dál:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky moc, já fotim už léta, jen se moc neprezentuju. Nemaje fotak, tablet mě zlákal... :-)

0 0
možnosti
Foto

...prekérní situace, Kutnou Horu právě dodělávám, ale nenechám se odradit:-):-)

0 0
možnosti
Foto

To nic, vy budete určitě lepší!  Já byla momentálně okouzlena a hlavně jsem si chtěla zkusit nový systém. Stále tapu, jak vidno...:-);-D Tesim se na vaše kutnohorské objevy!

0 0
možnosti
Foto

Díky za kutnohorské uličky. Už jsem je dlouho neviděla :)

0 0
možnosti
Foto

Není zač, ráda objevuju...

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )