Diskuse

Roztomilá zrůdička

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Dobrý den,

pokud zavítáte do Liberce, určitě navštivte botanickou zahradu. Mají tam moc pěkná akvária (žraloky, korálové rybky) a mají i axolotly jak albíny, tak tmavé.

Prima dráček do akvária je i jiný obojživelník  -mlok žebrovník - mají ho třeba na burzách (v Praze burza Ryby a rybičky na Pankráci) http://rybicky.net/atlasostatnich/zebrovnik_waltluv.

0 0
možnosti
Foto

Asi jsem živého nikdy neviděl :)

0 0
možnosti
Foto

Ale je to bomba, co? Dík za nákuk :-)

1 0
možnosti
DM

Nedoporučeno do společenského akvária,některé ryby mu mohou ožírat růžky, jiné ryby zase ožírá on...

50litrů je málo,100 lepší,zvíře pak může dorůst své maximální dély.

Zvažoval jsem ho,ale z důvodu existence predátorů v mém akváriu jsem ho nezakoupil,dá se sehnat v každém trochu lepším zveráči

0 0
možnosti
Foto

Dík za upřesnění i přečtení

0 0
možnosti
JB

Já vím, že tento tvoreček existuje, ale nevzpomínám si, žebych ho viděla naživo, i když je fakt, že jsem se po něm nijak nepídila. Ale ta úvodní fotka mě dostala. Já chci, a chci a chci!!! ;-D Jelikož doděláváme bydlení, do haly počítám s akvárkem, tak teď přibude v plánech i terárko. Jen si musím pořídit informace, kde mločka získat, jak chovat... Díky za inspiraci. ;-) Naše soukromá zoo bude určitě o mimozemského mloka bohatší.R^V

0 0
možnosti
Foto

:-) Taky bych ho chtěla! Je nádhernej. Uvidíme. Jinak- dík za přečtení a googlujte! Když jsem při psaní dělala rešerše, našla jsem i nabídky k prodeji mrnavych axolotla. Zřejmě ho sezenete bez problémů.

0 0
možnosti