Diskuse

Za všechno může zákazník

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V Bille Argentinské ul. byla pokladna pro drobný nákup do pěti položek rok otevřená jediná chyba byla že u ní nebyla pokladní.

A když jsem položil otázku managerovi proč tam nikdo není vypařil se jak pára nad hrncem.

Nakupuji už jinde i když si zajdu.

0 0
možnosti
Foto

Kurnik, že já mám furt štěstí na ty milé a usměvavé. Někdy bych se i celkem rád pobavil na účet nějakého toho cherubína. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Cheruba utratit, do Tesca nechodit. Nemáme koronární trubice z oceli!R^

1 0
možnosti

To nemohlo být Tesco, nikde v Tescu nemají pokladny s malým odkládacím prostorem. také jsou zaměstnanci školeni, že mají počkat až si zákazník zboží uklidí a nemarkovat nového zákazníka. A zaměstnanci neopouštějí pokladnu kvůli zboží , které jim čtečka nebere, volají asistenci. Toto bylo nějaké malé místo. Toho človíčka by ale měli každopádně na hodinu vyhodit. Takto se nejen k zákazníkovi, ale k blížnému nemá chovat.

0 0
možnosti
Foto

Tesco expres, Vysočany.  :-)Asi tam mají špatné školicí zařízeni. Nebo Cherubín absentoval. ;-)

0 0
možnosti

Nojo, nejmenované Tesco je snad nejhorší řetězec, co tu je. Je nerozum tam chodit.... ;-D

0 0
možnosti
Foto

J76i55ř67í 75F92e83i68x

2. 4. 2015 9:49

To spíše Lidl nebo Penny, tak je to odkládací místo opravdu mikro...

0 0
možnosti