Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pěkné,

musím přiznat, že při pohledu na rozkvetlou orchideu jsem poněkud zezelenala závistí :-) Vy musíte mít zelené prsty.

0 0
možnosti
Foto

:-) Ta orchidej byla čerstvě koupená - dárek ségře k narozeninám. Je ale tak nádherná, že jsem neodololala a vyfotila ji.  Ale vlastní mi občas kvetou taky, takový ty běžný phaleňáky. Teď právě bílá jménem Zubejda. Jelikož má na květu cosi, co vypadá jak dva kňasáky.A prsty zelený moc nemám. U mě přežívají jen silní jedinci!!!;-D

0 0
možnosti
Foto

sice už po, ale rád jsem prohlídl.:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc díky. Takže přeju krásný povelikonoční týden, když jste vinš nestihl v termínu! :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju Ti, i já Tobě!:-)P.S.: Ta bábika je Ti podobná, přinejmenším vlasy...:-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-) Taky proto tam Šarlotka je. Celá já... Objev v Kutné Hoře. 8-o Prostě jsem ji musela mit...;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )