Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tento "borec" v Taxíku je všem nepřekonatelný: :-) 

https://www.youtube.com/watch?v=djGhnXm1kX8

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D8-o - víc se k tomu nedá. Až budu mít depku, tak si tu soutěž pustím.

0 0
možnosti

Včera jsem tuto soutěž viděla poprvé... připravovala jsem při ní večeři. S manželem jsme z "Reportáže" dostali výtlem jak puberťáci.

Jenom nevím, zda se chudák Havel neobrátil v hrobě ;-)

1 0
možnosti
Foto

:-)Havel asi v hrobě primo rotoval. Tohle si fakt nezasloužil...8-o

0 0
možnosti

Dívám se na to docela často, mnody žasnu, co toho soutěžící vědí a chybama se taky bavím, ale jsem tolerantní. Hrozně mě štve moderátor. Chápu, že má asi nařízeno všechno opakovat, ale děsně mě to nebavíí.

0 0
možnosti
Foto

Obdivují vaši "toleranci". Chápu, že tu a tam někdo něco neví, ale dost často naopak nechápu, kde se taková ignorance bere. A moderátor?  Asi by ho měli víc kontrolovat...;-D

0 0
možnosti
Foto

Stalo se módou vše vyslovovat "anglicky". Mé kolegyně mají v oblibě zkratku atd. ( a tak dále), kterou vyslovují "ejtýdý" ...

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D Já zas "zbožňuju" WOW=vuáu. Kde jsou staré dobré české citoslovce, jako např. TY BRĎO !? ;-D

3 0
možnosti

Mně od mládí pronásleduje "hansgranát", ještě dnes si pamětníci vzpomenou a ve vhodné chvíli mi to předhazují.

0 0
možnosti
Foto

Každý máme něco...;-)

0 0
možnosti

S ohledem na to,že doménou převážné většiny soutěžích je sport,to zas není tak špatné.. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to teda máte pravdu...:-)

0 0
možnosti

Tak Betelgeuse me pobavil, úplně jsem vyprskla, jen do té doby, než jsem si našla ve Wikipedii, že se to snad skutečně jako bítldžús čtě.8-o Dokonce s upozorněním : Not to be confused with Beetlejuice.

Ale zase jsem o něco chytřejší, protože jsem se, úplně neočekávaně, poučila o tomto obdivuhodném červeném veleobrovi, který kdyby se přemístil doprostřed Sluneční soustavy, sahal by po Jupiter 8-o8-o!! To se ani nedá představit.

0 0
možnosti
Foto

:-) No, čte se to podobně, ale určitě ne bítldžus. Zkuste hlasitou výslovnost na netu. A hlavně má tuhle veselou výslovnost na svědomí Tím Burton, který si z toho dělal srandu jako první :-) Čert vem bítldžůs, ten Havel je lepší! ;-D

0 0
možnosti

Pan Světlý to jistě Nerudovi vytmavil ;-D

4 0
možnosti
Foto

Taky jsem ho živě viděla! ;-D

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS