Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^zrovna dneska jsme na daru z lásky byl a zítra si to zopakuju.:-)

0 0
možnosti
LM

Před pár lety byla krásná výstava o pernštejnské rodu v Salmovském paláci. Trochu mě šokovalo, že si ty mrtvé dětičky nechávala Maria portrétovat... Maria myslím jenom rodila, modlila se a krásně vyšívala.

Byly tam i rekonstruované svatební šaty Polyxeny.

Děkuji za krásný clánek.

0 0
možnosti
JR

J23a27r24a 53R29a31n62k

20. 8. 2015 21:41

Vas je radost cistR^

0 0
možnosti
Foto

Tak tok jsem ráda! :-) Diky:-)

0 0
možnosti
MR

M46i17l21a62n 81R28a72d97e98k

20. 8. 2015 20:45

chudak, tolika porodu ji muselo zhuntovat telo, a je s podivem ze nezemrela mlada. Tvrdy korinek.

vam R^

0 0
možnosti
JH

Jako stálý a snad i přemýšlivý čtenář si občas říkám, zda by se to někdy nedalo trochu zařadit do historického kontextu. Když jsem kdysi psal ty Habsburky, tak mi třeba chvíli trvalo, než jsem si seřadil sourozence císaře Františka Josefa. Ono je to dost obtížné vím, ale...? Jinak fajn.R^

0 0
možnosti
Foto

Teď nerozumím. Mám pocit, že kontextu je tam až až... Když já chci psát o osobách, ne o politických událostech.. ;-) Díky, že i tak jste přečetl!

1 0
možnosti
Foto

Černou paní mají i na oravském hradě na Slovensku. Kdysi jsme tam spali na nádvoří v rámci kulturní spolupráce:-) se šermíři, pamatuji si, že strážní se jí opravdu báli a v noci tím pádem moc nevystrkovali nosy. Odpřísáhli by nám to i na vlastní smrt. Prý ji viděli i jejich psi, kňučeli a nechtěli se po hradě pohybovat:-);-D.

Jinak zdravím, máš to moc pěkně napsáno.

0 0
možnosti
Foto

Hu, skoro se bojím...asi na těch mátohách něco bude... Moc dík za návštěvu a četbu!

0 0
možnosti
Foto

Dvacítka je slušná darda :)

0 0
možnosti
Foto

To bych řekla! A ve středověku! Ji asi Jezule chránilo, děti moc ne...

1 0
možnosti
Foto

Tak mne napadlo, co by bylo, kdyby už tehdy byla antikoncepce...;-). Jinak tedy před Černou paní klobouk dolů a před Tebou taky, protože to umíš moc hezky povyprávět.

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak, Tomáši! Rádi se asi měli, ale jak to měla chudák ona vydržet? ;-) Navíc smekám nad 21 porody přestálými ve zdraví! V té době!!A tobě dík za přečtení i komentář.

0 0
možnosti
DS

Děkuji. Po přečtení jsem si uvědomila, že v podvědomí bych minimálně finále příběhu měla mít (z prohlídky Litomyšle???), ale takhle krásně uceleně to umíte podat jen Vy, ŠárkoR^. Chudák černá dáma, ;-(

0 0
možnosti
Foto

Díky moc, vy mi vždycky uděláte radost, Dášo...:-)

0 0
možnosti
MS

O existenci Černých paní jsem až dosud neměl tušení. Díky za rozšíření obzoru. Zajímavé čtení. R^

P.S. Jinak ta "mystička" vypadá skoro jako hrubka. :-)

0 0
možnosti
Foto

:-) Jako "mistička" s ruským přízvukem ! ;-D Dík za přečtení!

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )