Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

.. o Pernštejnech jsem si v Pardubicích přečetla obzvlášť ráda :) R^

0 0
možnosti
Foto

Já to i ráda psala....:-) Díky!

0 0
možnosti
Foto

p.s. proč ještě nejsi VIP????

0 0
možnosti
Foto

no teda, Šárko, to mi nedělej...jak mám teď pracovat? Jen jedním očičkem jsem mrkla, jen jeden prstíček na klávesnici přiložila, a už jsem celá začtená.R^

0 0
možnosti
Foto

Dík a zdravím, Ivano! :-)

1 0
možnosti
Foto

Blogy čtu většinou o polední přestávce v práci ... Po vašem blogu je pak dost složité nastartovat stroj času aby mě vrátil do přítomnosti :-)

0 0
možnosti
Foto

Pernštejn...mám v zásobníku blogů :)

0 0
možnosti
MJ

Moc pěkné. Jen nevíte, Šárko, co to má Jan u nohy za plemeno psa, to jsem snad nikdy neviděla... A také mě dojímá, že jediná Bibiana se vdala z lásky.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky moc! :-)Co se týče psa, fakt nevím. Má dost sražený čumák, co?

0 0
možnosti
JB

Pernštejnové mi jsou hodně sympatičtí. vlastně z ničeho vybudovali obrovské dominium, bohužel stejně rychle o všechno přišli. ostatně Pardubice by bez nich možná zůstaly bezvýznamným městečkem

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak.  :-) Moc dík za komentář i přečtení!

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )