Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Opět pěkné počtení. R^ A až teprve teď jsem pochopil pravý smysl názvu Hradec Králové. :-)

0 0
možnosti

L68i17b64o61r 78D61a49n43ě81k

14. 9. 2015 13:34

Den svatého Rufa? Na ten došel i Přemysl Otakar II na Moravském poli. Poprvé tam veleúspěšně porazil Maďary, podruhé byl poražen hlavně svoji pýchou a argoncí a teprve až pak Habsburkem....

0 0
možnosti

Konečně láska zvítězila... Šárko, díky! Jsem ráda, že jste.R^:-)

0 0
možnosti

Vaše blogy sleduji pravidelně, ale ten dnešní mě obzvlášť potěšil, Eliška Rejčka je moje oblíbenkyně - a to nejen proto, že jsem z Brna. A i když příběh znám, pokaždé se dovím něco nového - dnes to byla Scholastika:-) 

R^

0 0
možnosti
Foto

Díky moc, především za pravidelné čtení! :-)

0 0
možnosti
Foto

Dík za návštěvu! :-)

0 0
možnosti
Foto

:-)velice chválím, což zde mohu vyjádřit pouze karmou..škoda že nejde dvojkarma:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc díky, Jaromíre, ty mě úplně hýčkáš! :-)

0 0
možnosti

jit proti proudu ma cenu, vzdycky!

1 0
možnosti
Foto

...a vyplatilo se jí to! :-)R^

1 0
možnosti

Byla to velmi těžká doba pro vládnoucí panstvo. Obyčejní lidé se tehdy ale měli relativně dobře (samozřejmě s ohledem na tehdejší podmínky).

0 1
možnosti
Foto

hezký, i Tebe diskuze funguje :))R^

1 0
možnosti
Foto

Taky zírám. Tobě jsem mohla dát jen karmu! :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS