Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Perfektní, díky za osvětu.R^

0 0
možnosti
Foto

Ahoj! :-)  I já tobě děkuju, Tomáši!

0 0
možnosti
MR

M23i39l26a40n 52R49a75d80e56k

17. 9. 2015 21:28

no pekny, same mysterium. :-)

0 0
možnosti
LM

Šárko, mockrát děkuji.

Ještě doplním, že Blanka se jmenovala Markéta, ale na francouzském dvoře se jí říkalo Blanche - světlá, podle plavých vlasů.

To jsem ale chytrá z dětských knih ;-)

0 0
možnosti
LM

Dobrý den Šárko,

mám na Vás prosbu: tam, kde pracuji, probíhá zrovna projekt o Karlovi, sháněla jsem pěkné, věku dětí přijatelné knihy.

Mohla bych, prosím, dát i kolegům odkaz na Váš blog? Trochu potvrzujete moje podezření, které jsem někde četla jako pomluvu, že Karel byl tak trošku Modrovous... vždy si úmrtím manželky docela polepšil dalším sňatkem.

A mohla bych z Vašeho blogu číst dětem?

Jinak je hezké, že citujete z přáce pana Fiedlera, ač jsem se s ním nikdy nepotkala, mám k němu určitou citovou vazbu.

0 0
možnosti
Foto

Samozrejmě , že můžete Lucie! Vždyť je to pro mne vyznamenání!  :-) Naprosto skvěle informace o Karlu IV. najdete na http://www.kralovskedilo.ktf.cuni.cz. A moc diky za podporu mého psani. A ten Modrovous? Od dětství se tomu hraním, jelikož to vždycky tvrdil můj táta. Asi na tom něco bude...

0 0
možnosti
JB

když už je řeč o Karlu IV.... i když jsme si ho zvolili za největšího Čecha, mám pocit, že v dnešním politickém boji by byl bez šance

0 0
možnosti
Foto

On ale uměl bejt i drsném!:-)  Možná by to kvalitně provětral! ;-D

0 0
možnosti
JB

děkuji za další pěkný blog. historie mě baví, obzvlášť ta česká a o ženách se toho nikdy moc nepsalo

0 0
možnosti
Foto

Díky Jiří, hlavně za čtenářskou věrnost.

0 0
možnosti

Podotýkám, že Kapetovci po meči nevymřeli. I rod Valois byli Kapetovci a dnešní Bourboni též. Tehdy vymřela pouze nejstarší větev a od té doby ještě několik větví, ale Kapetovci i nadále existují. I proto byl Ludvík XVI. popraven jako "občan Luis Capet".

2 0
možnosti
Foto

Jasně, máte pravdu. Valois byla vedlejší větev. Vymření byla špatná formulace. Hlavni větev Kapetovcu jen neměla syny. Díky za upřesnění.

0 0
možnosti
Foto

Nevymyslela tunel?:)

0 0
možnosti
Foto

Ten má na svědomí někdo jinej...;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )