Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J33i37ř25í 38B53o31č13e46k

1. 10. 2015 23:28

Nepočítalo se s Juditou původně spíš pro duchovní službu ? Protože na svou dobu byla opravdu nebývale vzdělaná a to šlo hlavně v klášterech

0 0
možnosti
Foto

Tak to asi nikdfo už neví... Díky za zajímavou úvahu...:-)

0 0
možnosti
Foto

Nemám slov. R^ Dějepis zábavnou formou by možná uvítali ve školách. Tedy já se poučím touto formou rád. Základy Juditina mostu jsem viděl ještě když VÚŽ sídlil v ulici U Lužického semináře (vlastně zadní trakt "U tří pštrosů").

1 0
možnosti
Foto

Moc Vám děkuju, Otakarem. Já to takhle dělám možná i proto, že jsem mela vždycky štěstí na dobré učitele i profesory dějepisu. Možná i proto historii tak miluju. A hlavně můj táta uměl vyprávět...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS