Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak když je to o mně, musím reagovat;-DR^

0 0
možnosti
Foto

R^ Moc pěkně popsáno. R^

4 0
možnosti
Foto

Moc díky Emrichu! Zdravím!

0 0
možnosti
Foto

tak moje švagrová Jitka si vzala za manžela Břéťu, protože se jmenoval Břéťa.:-)

0 0
možnosti

Mně akorát vadí, že se Břetislav odměnil partě tak, že jim oči vyloupal atd. R^:-)

2 0
možnosti

Já jsem to pochopil tak, že Břetislav svoji družinu obětoval při "únosu" Jitky, aby to vypadalo věrohodněji. Takže o to vyloupání očí se asi postarali obránci kláštera.

0 0
možnosti

Kdo seženete v antikvariátu páně Švandrlíka knížku "Dívka na vdávání" pak vězte, že je o tomhle případu a je to neuvěřitelná sranda. :-)R^

3 0
možnosti

Domluveno nedomluveno - je to úžasný příběh. Takové dějiny by nám ostatní evropské národy záviděly, kdyby o tom věděly.

A jinak: Břetislav byl úžasný frajer. Schopný vojevůdce, velký bojovník, úspěšný vládce. Jeden z nejlepších, jakého jsme měli.

2 0
možnosti

J77i50ř15í 91B76o15č98e38k

8. 10. 2015 13:08

to už by asi dnešní chlap neudělal. unést svou vyvolenou, kterou vlastně neviděl

1 0
možnosti

Říká se tomu koupit zajíce v červené kápi. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )