Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Hezký, ještě že jsem tě nepropásla:-)

0 0
možnosti
Foto

hlásím přečteno na závěr s karmou.:-)

0 0
možnosti
Foto

Hlásím, že děkuji mocně!

0 0
možnosti
JH

J79o94s93e62f 54H21e24j10n63a

12. 10. 2015 19:50

Nakukuji s vámi rád.R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to mi vážně děláte radost.... :-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že se dnes dá sehnat více knih mapujících naši historii a váš článek byl malý doplněk do tajenky našich dějin.R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, ráda dávám dál na co přijdu! :-)

0 0
možnosti
DS

Smutné...a také jsem doteď fobii na zvuk zvonů neznala :-). Děkuji, Šárko:-)

0 0
možnosti
JA

Tak zase jsem o něco vzdělanější :-). Já až do dnes věděl jen o Kunhutě Uherské a měl jsem z počátku pocit, že mi u Přemysla Otakara chybí ta dvojka :-)

0 0
možnosti
Foto

Chudák...tak zvony mu vadili...jo, já vím, bylo to o zrzce, ale mne víc zaujalo tohle :))

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem kdysi zirala, když jsem se o tom dočetla. Zajímavý problém...

1 0
možnosti
MJ

Teda to jsou konce. Nějakou Kunhutu bychom také potřebovali, aby pozvedávala kulturu... i když kejklířů tady málo nemáme:-) Díky, Šárko.

1 0
možnosti
Foto

Dík, Lucie. Máte pravdu, šašků ku dost, kulturní referentka chybí... ;-D

1 0
možnosti
MP

Pěkně napsané. Příjemný relax od dnešní politiky.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Jsem ráda, že jsem se trefila do nálady...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )