Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Dnes je teda exotika. Pěkná. Dost jsem o ní četla, je sympatická. A ty jazyky jí závidím. Já umím blbě rusky, anglicky i francouzsky... natož yukatánská mayština.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Já maysky umím perfektně...vinetů ilči olčetrhend hatatitla :))

1 0
možnosti
Foto

:-(nepíše se vinetů spíš vinetú? já nevim...já maysky umím jen jako úroveň falešný začátečník...

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Karle! Moc ráda tě zas vidím! Smekám před tvou mayštinou :-)  Tam mám trochu mezery. Vždycky mi šel víc nahuatl. Hladinu alkoholu jsme si v Mexiku vždycky zkoušeli na na aztéckém básníkovi jménem Nezauhaucóyotl...;-)

1 0
možnosti
Foto

Toho neznám...skončil jsem u kecalkoatla :))

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )