Diskuse

Utajená manželka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Šárko, protože mi systém spolkl děkovný příspěvek (byla jsem první, fňuk), tak ještě jednou děkuju za dojemný, poutavý a romantický příběh.:-)

0 0
možnosti
Foto

Já děkuju Vám, Dášo! A s tím polykáním nejste sama, už se mi stalo též...;-)

0 0
možnosti

Dobrý den Šárko,

už když jsem před pár lety navštívila Březnici, mne tento příběh dojal.

Vzdát se kvůli lásce postavení není příliš časté. Napadá mě ještě anglický král Edward VIII a jeho láska k Wallis Simpsonové.

0 0
možnosti
Foto

R^Dobré odpoledne, Šárko. Moc hezky se to četlo:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky, Lído a moc zdravím ! :-)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás.To je u Vás vždycky tak krásné počtení .:-).. osobní vztahy, přitažlivý dějepis. Krásný týden, paní Bayerová

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Radko! I Vám hezký a klidný týden :-)

0 0
možnosti