Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...teda, taky mě zarazil počet dětí a věk úmrtí. No jo, dřív to bylo jinak než dnes. Šárko, tvoje články mají grády a pokud bys přednášela dějiny na univerzitě třetího věku, kam se v budoucnu chystám, dej mi vědět! R^

0 0
možnosti
Foto

Díky Zuzano!  Kam se chystáš, chystam se i já... :-)

0 0
možnosti
LM

Samozřejmě děkuji za článek R^

0 0
možnosti
LM

Dobrý den Šárko,

Václav měl ještě fóbii z koček. Prý to způsobily zvuky při mrouskání na nádvoří Bezdězu během jeho nedobrovolného pobytů...

A jak je vidět, že platí pořekadlo jaká matka, taká Katka - už je mi jasné po kom měla Eliška Přemyslovna určité povahové vlastnosti (panovačnost, ambicióznost, pletichaření)

0 0
možnosti
Foto

Vy jste si v článku neproklikla, Lucie ... :-)  O fobii z koček jsem už referovala! A dík za přečtení

0 0
možnosti
JA

V šestadvaceti desetinásobná matka....to se snad ani nedalo stihnout

0 0
možnosti
Foto

Začala ani ne v šestnácti 8-o

0 0
možnosti
Foto

Děkuji:-), zase jsem si početla;-)... člověka vždycky zarazí 14 let,ale někde jsem četla, co se o svatební noci za svatební akt vlastně považovalo...u těch dětí. Pokud to tak bylo, bylo to vcelku nevinné a roztomilé.

2 0
možnosti
MP

Dospívali dříve, kromě toho, byly tady ty děti;-).

1 0
možnosti
Foto

Ale stihla toho dost, co!:-)R^ P.S.: Taky se bojím bouřky...;-(

0 0
možnosti
Foto

Dík, Ivano! No a já mám bouřky ráda. Jsem jak Divá Bára...:-)

0 0
možnosti
JB

J10i79ř95í 17B34o48č66e66k

22. 10. 2015 12:26

Děkuji za další hezký blog. Václav byl sice neurotik (údajně se při bouřce schovával pod peřinu), ale to mu nebránilo stát se jedním z nejúspěšnějších přemyslovských vladařů. je to otázka, jestli to byla zásluha jehjo nebo jeho okolí

1 0
možnosti
JB

J96i20ř68í 37B72o62č59e10k

22. 10. 2015 12:46

o té bouřce vlastně taky píšete :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )