Diskuse

A co bude dál?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Toto bývá dosti často realita při čekání u doktora.

Na rozdíl od doby, kdy jsem jako dítě chodila k doktorovi, jsou čekárny pro děti většinou docela pěkně vybavené, takže malému pacientovi lépe ubíhá čas.

Já jako dítě jsem sedávala na klíně matky (pokud bylo místo a mohly jsme sedět), máma mi četla nějakou sešitovou pohádku třeba pětkrát do kola a musela jsem vydržet čekat.

Dnes bývá v čekárnách stolek s pastelkami, kostky i obrázkové knížky.  Někdy i domeček a malá prolézačka.

Bohužel je pravda, že děti teď už v mladším školním věku upřeně zírají do obrazovek telefonů a tabletů. Neumím říci, zda je to dobře či špatně, ale z mého úhlu pohledu se děti ochuzují o fantazii, motorické a sociální dovednosti.

Mně je nejvíce smutno z dvojic - párů, kde oba zírají do svého mobilu ...

0 0
možnosti
Foto

R^ Šárko,pěkně napsáno, jinak smutný, ale vídám takový nezájem dost často. Naproti tomu je možno také vídat zájem až příliš velký, kdy je mi těch dětí také líto. Když potkám normální mámu, mám chuť ji vyfotografovat;-D

0 0
možnosti
Foto

Díky Soňo. Je to přesně jak říkáte. Naštěstí je i těch "normálních" docela dost.

0 0
možnosti
Foto

R^No, dost děsný, ale už jsem to také viděla. Chudák kluk.

0 0
možnosti
Foto

Díky, Lído. I tohle se prostě stává.

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Šárko, to víš jistě i Ty, co bude dál....

Je mi líto toho děcka.

0 0
možnosti
Foto

No, nejsem si jistá v tomhle případě...;-)

0 0
možnosti

J25a64r83a 74R92a77n62k

17. 11. 2015 2:57

R^R^proto mam doma lego a poradnou bednu, plnou - pro navstevy s malymi decky:-)

0 0
možnosti
Foto

To je složitá otázka. Každá doba má svoje. Dříve děti musely od útlého věku těžce pracovat, v horším byly poslány pracovat mimo domov. Později byly odkládány do státních jeslí a školek. Vyznáte se v historii, víte o nějaké době, kdy by se rodiče dětem věnovali takovým způsobem, jaký je dnes od rodičů vyžadován? Je nepopiratelným faktem, že generace dětí vyrostly, aniž by se rodiče většině z nich nějakým způsobem věnovali nebo hleděli na jejich duševní vývoj a přesto žádný významný problém nebyl. Vyrostly, dospěly . . .

0 0
možnosti
Foto

Já bych to zas neviděla tak tragicky selektivně. Vždycky byli rodiče dobří i špatní...

0 0
možnosti

Šárko, to je hrozně smutný. Ještě že děti kolem mne tablety nemají. Zato mají oblečení zablácené a zelené od trávy v létě, sem tam nějaký ten čumbrk a v zimě zase chlupatých od domácích mazlíčků a pavučin, co s nimi vymetají z poza gauče, kde je přeci bájo domeček.

A večer čteme knížky, snad se mi i nejmladšího podaří, že ho budu vyzvedávat z knihovny, jako starší děti.:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to bych Vám moc přála. A myslím, že to u vás vyjde... :-)

0 0
možnosti
Foto

Holka, i takové věci se dějí...;-(

0 0
možnosti

P.S. Chtěla jsem říct: opravdu líbil!

0 0
možnosti

Šárko, jak to, že nevíte, co bude dál? Jenom vítr... vlastně tam je to v minulém čase. Mně se Váš sloupek líbil.:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky. Titulek byl jen jakousi filosofickou otázkou... :-(

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS