Diskuse

Méně slavná sestra

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý den Šárko,

velice děkuji za pěkný příspěvek. Opět zajímavý osud!

Jenom mám pocit, že Johanna (Karolína) si svého učitele hudby vyhlédla sama a vdávala se z lásky. Ovšem její manželství nebylo šťastné.

Dá se předpokládat, že románek s Nerudou ji vytáhl z těžkých depresí - tehdy se říkalo melancholii - po smrti její holčičky Boženky (že by se jmenovala po starší kamarádce, která stejný rok přišla o syna?).

Ke Karolíně mám hezký vztah - založila Ženský výrobní spolek. V jeho budově sídlila moje střední škola.

1 0
možnosti
Foto

Lucie, díky za zajímavý komentář. I za přečtení! :-)

0 0
možnosti

J30o30s90e30f 98H82e94j65n34a

26. 11. 2015 14:45

K příběhu velké a trochu komické lásky z Chuchle se vracet moc nebudu.Jenom dodám, že herec Jakub Seifert je uznávaným zakladatelem nejen hereckých rodů. Jeho charakteristická dikce je známá. Někde při víně prý se k němu hlásil jako príbuznému i skvělý básník Jaroslav. Jenom bych doporučil někdy se věnovat celé té rodině českých vlastenců. To bylo zvláštní společenství a sestry Rottovy byly Němky jako poleno! 8-oR^8-oTo byl velmi zvláštní svět, ti čeští vlastencové!8-o8-o

1 0
možnosti
Foto

Díky! A je to opravdu k 8-o

0 0
možnosti
Foto

Luxusní drbárna, děFče!:-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

jedna ze slavných nevěr, která vzbudí i studenty.... chudák Vrchlický... šel bosej  světa kraj , až došel, kam došel. Hezký blog,R^ vhled do slavných domácností je často pikantním zážitkem. Zdravím, paní Šárko.:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuju, Radko. A skvěle jste mne svým příspěvkem pobavila! :-)

1 0
možnosti

Nebýt Vás ... člověk se pod Vašimi blogy hodně doví a klidně napíšu i dovzdělá, jste jeden z mých oblíbených blogerů a čteme Vás celá rodina ... inu, některé věci se za nás neučily a nebo jsem zrovna chyběl :-)

3 0
možnosti
Foto

Moc jste mě potěšil! A díky celé rodině. Víte, i já se takhle dovzdělávám...;-)

0 0
možnosti
Foto

Jako vždy - čtení Vašeho textu je pro mě svátek a užila jsem si ho.. :) vydejte ty blogy jednou v tištěné podobě.. R^ 

Karma..

2 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, Dagmar. Já bych ráda vydávala, ale znáte to... :-)

0 0
možnosti