Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

I když je po Vánocích, doufám, že jste prožila krásný Štědrý den, Boží Hod i Štěpána.

A také Vám i sobě i dalším čtenářům přejí spoustu inspirace a krásných článků na Vašem blogu. Vám přejí hodně zdraví a optimismu.

O Štědrém dni jsem na Vyšehradě ještě hrob královny Svatavy neobjevila:-), ale u Špičky je krásná velká kopie Dešťové Madony.

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuju za krásné přání. Ale zklamala jste mne s tou Svatavou! ;-D

0 0
možnosti
DP

Neuvěřitelná podoba ! Hezké Vánoce a šťastný nový rok.

0 0
možnosti
Foto

Prý Šarlotku šili podle mne. :-) Říkal kamarád, a proto mi ji koupil! ;-D

0 0
možnosti
Foto

jasněže buší a čím dál víc :-)...díky :-) a ja mě...viz blog:-)

0 0
možnosti
Foto

Nápodobně, milá Šárko!:-)V P.S.: Ani mě nenapadne uklízet!!!!!;-D

0 0
možnosti
JC
Foto

Děkuj, taky přeji prožití vánočního času, krásně v pohodě.R^

0 0
možnosti
Foto

Šárko, i tobě přeju a pro nás hodně tvých krásných článků!R^

0 0
možnosti
JB

J19i24ř56í 86B19o11č28e23k

23. 12. 2015 9:16

Pěkné vánoce i vám a v novém roce jen to nej a hodně dalších krásných blogů

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )