Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj Šárko, byl jsem v Železné Rudě několik dní po pádu železné opony a pamatuju nádraží v Alžbětíně, kde bavorská část byla krásně upravená, zatímco ta česká vypadala - no umíš si představit jak /Samozřejmě na naší straně vytrhané koleje a neskutečný binec/. Bohužel jsem tehdy neměl foťák, protože to by bylo foto století.

Dne je tam hezky a díky za fotky. R^

0 0
možnosti
VV

Cirou nahodou jsem se v Bayerisches Eisenstein octnul v cervnu 1991. tenkrat slavnosne znovuotviral nadrazim Helmut Kohl. A ta Waldmanufaktur z vaseho obrazku lakala k prohlidce. Pro Nemce za 1 DM, pro Cechy za 2 Kcs. Jeste mam nekde fotku. Jaky to byl sok, kdyz mi pak servirka v Klatovech prinesla omylem jeden jidelni Liste v nemcine, KDE byly oproti tomu ceskemu ceny dvojnasobne.

0 0
možnosti
Foto

Díky za glosu, téměř už historickou...:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, že jste mne vzala na výlet. Tam jsem taky nebyla :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to jsem ráda. Díky za společnost! :-)

1 0
možnosti
Foto

takový malý pohraniční styk:-) teda nevím jak na česko-německý straně, ale mám zkušenost, že na česko-rakouský je na český živo a na rakouský mrtvo.

0 0
možnosti
Foto

Na německý živo a milo! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )