Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Ó město mé lásky... Nebyla jsem tam už skoro 25 let, od té doby, co jsem se s hochem rozešli :-(

0 0
možnosti
Foto

Musíte se tam vrátit! Nádherné město. A jak říkají pamětníci - vykvetlo do krásy! :-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Šárko, Olomouc je město mých studií.

Byl jsem tam po dlouhých 20 letech a mnoho věcí je jiných /asi lepších/. Ale nostalgie starých hospod, kde se řešilo všechno, je už asi passé.

Každopádně díky za snímky (i z té interny)...;-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Tomáši, já tušila, že tě potěším! :-)

0 0
možnosti
DG

Myslím, že je to fakultní nemocnice, urgentní příjem. Ale nejsem si stoprocentně jistá.

0 0
možnosti
Foto

:-) Bingo! Pohled dolů z II. interny... :-)

0 0
možnosti
Foto

Prosím Vás, ten poslední obrázek dole je odkud? Jsem Olomoučák, vůbec mi nic neříká...

0 0
možnosti
Foto

Je! A buďte rád, že Vám to nic neříká. :-) Jde o pohled z nemocničního okna. Ta romantika je nemocniční areál. A ono šírání je také focené dtamtud (přitažený detail). A moc díky za návštěvu! Byla jsem v Olomouci poprvé a je z toho láska na celý život. V nemocnici naštěstí jen na návštěvě.... :-)

1 0
možnosti
DP

D85a39d14a10k 78P19e36t73r

16. 1. 2016 18:28

Jen dodám, není krásnější město než Olomouc.

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )