Diskuse

Vražedkyně

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zas fajnové čtení, a tentokrát hodně neznámé (respektive mně).

;o)

0 0
možnosti
JB

Děkuji, neznala jsem ji. Až synky, co se "nepohodli".

0 0
možnosti
LM

Zrovna tuhle jsem to měla s dětmi, probírali jsme patrony země české. Narazila jsem na zajímavou informaci (už si nepamatuji zdroj), ale tam se vyjadřovali, že Drahomíra snad mohla být už křesťankou před svatbou.

Každopádně šlo ve sporu s tchyní o moc. Myslím si, že Drahomířino řešení je tajným (a samozřejmě nerealizovaným) snem kdekteré tyranizované snachy.

0 0
možnosti
JH

Jsme v časech legend....R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Diky za návštěvu, pane Hejno!

0 0
možnosti
Foto

Tak ono to tak bude., už jinde k přečtení, že prý se jí až příliš nasazuje psí hlava. Je mi blaze ... mohu dát- no -teď už ne - dětem jednu přes zadel... to ona u knížete - orodovatele za nás - asi nemohla...Ale co asi budou dnešní mladí závidět Václavovi, že mohl své rodiče - nebo- řekněme takovou do všeho ukecanou maminku - prostě zavřít a bylo.

Šárko, zase fajn. ..na náledí pozor ... na ruce... abyste mohla psátV:-)

1 0
možnosti
Foto

Karma a díky, jak zvykle....R^

1 0
možnosti
Foto

Moc dík za Tvou přízeň, Tomáši :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )