Diskuse

Uhořela

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za zajímavý článekR^

1 0
možnosti
Foto

Není vůbec zač. Fajn, že se líbilo! Já spíš děkuji Vám! :-)

1 0
možnosti
Foto

Já, čím jsem starší, tím více mě zajímají hrady a zámky, a dokumentární filmy o nich. Nevím, zda znáte televizní program TV SVĚT. Tam jich dávají docela dost. Nedávno jsem doma marodil, a jediné dva programy které jsme skoro bez přestávky sledoval, byl právě TV SVĚT a PRIMA ZOOM...:-)

0 0
možnosti
Foto

TV Svět nemáme, ale Prima Zoom je u nás taky frekventovaný. A k tomu Viasat History. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ten Viasat Vám závidím, kdysi jsem ho na kabelovce také mělR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )