Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zajímavý předek - a slavný! ... Ve Zlíně dělali repliku Otziho bot, stejnými postupy - a výsledek byl svými parametry srovnatelný s dnešními moderními funkčními pohorkami (Otzi měl při svých túrách nohy pěkně v suchu a teple :) ) O těch zubech jsem četla, že je měl naopak bez kazů, ale zato zbroušené co to šlo, opotřebované od mělněné ne zrovna jemné potravy.

0 0
možnosti

..ale jak teď projíždím články, beru své tvrzení o zubech bez kazů zpátky.. četla jsem to asi kdysi dávno :)

0 0
možnosti
Foto

Zajímavý článek, paní Bayerová... O tom našem prapředkovi Otzim jsem kdysi četla, ale jen velmi stručnou zprávu. Zaujala mě i jeho krevní skupina 0+... R^ Možná je to i můj rapra pra............dědeček. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jen krevni skupinou to fakt není :-). V tomhle případě je důležitá haploskupina. Klan Kateřina má v ČR jen 6 %...8-o

0 0
možnosti

Mám taky 0+. :-)

Teď zjistit, ke kterému klanu patřím.

Ptala jsem se na to lékařů (z určitých důvodů dělali rozbor mitochondií), ale nevymámila jsem to z nich :-( Buďto toto nezjišťovali nebo mi to neřekli.

Já si zase představuji svou praprababičku, jak sedí někde na skále v Cornwallu ;-D

0 0
možnosti

Zapomíná se na jednu věc. Zemřel před 3300 lety a zapadal sněhem. Ze sněhu se opět objevil až v době nálezu. Takže před 3300 lety právě končilo pravěké globální oteplení planety, stejné jako máme teď. A to si klimatologové neustále notují, že nynější GO je bezprecedentní.

0 0
možnosti
Foto

Ahoj! Ne že bych se Ti mocí mermo cpala do rodiny, ale mám taky 0+, artritidu a boreliózu...Co myslíš?:-)

0 0
možnosti
Foto

:-) my tě klidně do rodiny vezmem, 0 máme se segrou obě (já ale minus) a boreliózu má naštěstí jen ona. :-) Ještě si zjistí klan a uvidíme! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak to je fakt bezva! Já si taky chci udělat ten test...Šárko, poraď! Nebo sito vygůgluju, že jo....R^

0 0
možnosti
Foto

Genomac, Zuzano! Vše najdeš na jejich stránkách. Dokonce i příběhy. Geny nejsou kecy, fungujou! :-) A moc dík za návštěvu!

0 0
možnosti

A zase blog nabitý informacemi! Skvělé, a díky!R^

0 0
možnosti
Foto

Já taky moc dík za čtenářskou věrnost! :-)

1 0
možnosti
Foto

Teda - koukal jsem pozorně a naštěstí mu nejsi moc podobná...., to bych Ti milá Šárko prostě nepřál.

Jinak díky za zajímavý článek. R^

1 0
možnosti

DÍKY. Některé drobnosti jsem netušil.R^

0 0
možnosti
Foto

ŠárkoR^R^R^, ale skoro mám pocit, že dnes by místo toho zmrzlýho fešmena měla být jako poutací fototvář tvář Vaše a titulek , který by vůči těm Vaším tradičním byl v naprostý lajně ...Příbuzná.

krásný čtení, skutečně zase super:-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, snad to nevyznělo špatně...já jen okouzlená tou fotkou s listinou , že jste skutečně ,, z toho kmene,,a jak si dáte práci to dohledat...a vůbec,co o tom všechno víte.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS