Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Měla život sice krátký, ale asi naplněný až až... Stejně si to neumím představit, coby teenagerka (mohla vůbec v té době a svém společenském postavení pomyslet na trochu rozjívenosti?) začít rodit, každým rokem jedno dítko, coby mladá holka se věnovat dobročinnosti a sotva ten život začal, už umřít..

0 0
možnosti
LM

Je škoda, že se na to už nemůžu zeptat poděbradské babičky. Ta o svém rodném městě věděla leccos.

Mám pocit, že jdete po historických zajímavostech míst, odkud pocházeli moji předci (Kumburk, Jičín a teď i Poděbrady ;-D).

Díky!

0 0
možnosti
Foto

Tak to jsem ani netušila! :-) Dík za návštěvu! :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za opětovné rozšíření obzorů...R^

0 0
možnosti
Foto

Nemáš vůbec zač...:-)

0 0
možnosti

Šárko, umíte to moc hezky podat, i když to vůbec není nic veselého.

Díky!R^

0 0
možnosti
Foto

Diky moc, Marie. Hlavně za to, že mne čtete! :-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, moc zdravím... no a vidíte... od mala se mi ten náš vyobrazenej husitskej král zdá takovej načuřenej a nespokojenej a zachmuřenej... a vono tohle.:-)

Hezký večer.R^

0 0
možnosti
Foto

Taky mi tak vždycky připadal! ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )