Diskuse

Nemanželská

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

co vsechno se diky Vam, Sarko, nedozvim. DIKY DIKY DIKY

0 0
možnosti
Foto

Marku, NENÍ ZAČ. NENÍ ZAČ, NENÍ ZAČ!!!!!!

0 0
možnosti
Foto

R^a už jsem zase o něco chytřejší:-)jen to asi zapomenu:-(:-)

2 0
možnosti
Foto

Něco zůstane, vsaď se! :-) A diky! :-)

0 0
možnosti

Pěkně s těmi dětmi jejich rodiče a příbuzní šachovali.. Asi je to dost zocelilo, být vychovávány všude možně po Evropě x lidmi, těžko se pak divit jejich často nelítostnému chování v dospělosti.

1 0
možnosti
Foto

J72a17n 63A29n93d50r89l64e

26. 2. 2016 1:57

Sarko, vzdyt je to porad na jedno kopyto!!! ;-O

... teda myslim ty moje příspěvky: skvele, poucil jsem se nevidane, pises moc zajimave!

takze opet: R^:-)V

0 0
možnosti
Foto

Dík moc! Honzo, tvé komentáře mi dělají radost. Takhle vždycky zírám:8-o

0 0
možnosti
Foto

R^fakt před tebou smekám.

0 0
možnosti
Foto

Ale no tak... Zas taková bomba to není :-) Ani nevíš, jak já se u tebe nasměju! Diky, Zuzko!:-)

0 0
možnosti
Foto

Je tam tedy dneska dost přelidněno, ale zase tolik fajn.:-),Šárko.. .. sakra ti chlapi, co oni to s tim loutkovým divadlem s náma colombínama furt tak naivně pořad mají ?;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Voni se prostě nepoučej! ;-DDík za návštěvu, Radko!

2 0
možnosti
Foto

Dík, pane Hejno! Dostat od vás palec za Habsburky je vyznamenání! ;-)

1 0
možnosti

J40i57r13i 41K41u46c87e55r32a

25. 2. 2016 10:21

R^díky, prima čtení

0 0
možnosti
Foto

Já děkuju, že jste ke mně nakouk! ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )