Diskuse

Jmenovkyně

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Včera jsem anežkovala s dětmi v Anežském klášteře :) a bylo to moc hezké.

S Anežkou jsem si uvědomila, že život v řeholi měl své kouzlo a výhody:

Pro princezny

a) nemusela jste se obávat, koho vám vnutí jako manžela

b) nemusela jste rodit syny

Pro princezny a všechny ženy

c) vždy jste měla vhodný oděv

d) nemusela jste řešit vlasy.

Někdy, když děti moc hlučí, tak také zatoužím po klidu a tichu;-D

0 0
možnosti

Šárko, já snad, díky Vám, ten dějepis začnu mít konečně ráda!;-D Jen trochu nestíhám, a mám pocity, že mám resty....Ta Anežka tedy byla s tím věkem odchodu určitě rekordmankou.

A co se Patrika týká? K tomu lze pozvat klasika s tím jeho, že ....to bude v alejích.......:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak Šárko, zase hezký.R^.a chtěla jsem cosi přidat pod jeden komentář o té sešlosti věkem u Patrika. A to už nejde....

tak ono je to s ním podobné jako s tou Anžkou skoro... jeden má totiž někdy z historie pocit, že umírání bylo módní už tak honem rychle po čtyřicítce:-)

0 0
možnosti
Foto

Diky, Radko. A k tomu umírání - někteří jedinci prostě měli imunitu jako bejk, když si uvědomíme morové rány, války a jiné nemoci. Jeptišky na tom často byly lip - za a/ to byly ženský :-) a za b/měly v klášteře mikroklima a klid a většinou byly odbornice na léčivé rostliny. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )