Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

ze spojeni Gejzy II. a Eufroziny Kyjevské se nemohla narodit nudna nicka... pekne napsany, Sarko a zase vim o neco vic...ted uz jen, abych to nezapomnel do doby, kdy tim budu moct ohromit nekde u stolu s pivem a pecenejma zebrama... fajnovej den preju

0 0
možnosti
Foto

Dobrý postřeh, Marku. Eufrosina musela být hustá... z Kyjeva... Škoda, že je jméno zapomenuto!

0 0
možnosti
Foto

Olomuc, Olomouc... tam by chtěl bydlet každý:-) Šárko ,moc zdravím a takhle na noc ..dávka.moc pěkného ke čtení:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Radko, Olomouc miluju taky. Dík moc, že ses ke mně zase mrkla. A jedna info ze včerejška - Markovi Valičkovi se jeho večer neskutečně vydařil. Slyšet ho naživo s jeho "odposlechy" je fakt zážitek! Škoda, že jsi nebyla... apropos - jsi opravdu z Brna, jak mám ten dojem?

0 0
možnosti
LM

Díky vám už vím, jak to bylo s ulicí Na Bojišti. Zrovna nedávno jsem tam byla na vycházce s robátky a motala jsem se do bratrovražedných bojů (jen aby si středověk a holubičí slovanské povahy neidealizovali) :-)

Byla to vycházka kvůli Novému Městu, teď mě čeká vycházka na Pražský hrad a katedrála...

Držte mi palce, zapátrám ve vašich inspirativních článcích.

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu, Lucie! Už jsem Vás postrádala...:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné počtení, karma jako vždy.

R^

0 0
možnosti
Foto

Diky, Tomáši! Zdravím! :-)

0 0
možnosti
Foto

To je lepší titulek, než ten můj! R^

0 0
možnosti
Foto

to jsou mi věci...a to jsem maturovala z dějáku...R^

0 0
možnosti
Foto

No vidíš, já taky! Dík za návštěvu a zdravím! :-)

0 0
možnosti
SB

Knížeti Bedřichovi se přezdívalo "neobratný vozka Bedřich".

Krizi českého státu sice nezpůsobil, ta by přišla i za mnohem schopnějšího vladaře, avšak zkomplikoval ji tím, že ji neuměl řešit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )