Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvělý počin, tahle reportáž...R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, ale byla to jen taková moje informace, jak nám s Markem bylo. Reportáž to úplně není a ani to tak myšleno nebylo. Ale jsem moc ráda, že se líbilo!!!! A dík za návštěvu, Hano. :-)

0 0
možnosti
Foto

Śárko, zdravím... tak díky za tuhle němou statiku...což nemyslím zle... jsem za to ráda:-), protože alespoň nějaké milé zachycení akce, která se líbila a kde já být nemohla...

děkuju a hezký večer:-)R^

0 0
možnosti
JB

Obrovské díky za reportáž! Sympatický pán s "básnickým střevem", spousta spokojených posluchačů, škoda, že jsem u toho nemohla být! Jo a jako pejskařka zdravím nejen pana Marka, ale i Stellu.Díky Šárko!:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Není vůbec zač, jelikož to byl tak pěknej večer, že jsem naladěna ještě dnes. Škoda, že jste tam nemohla být s námi. Ale jak Marek píše v diskusích, budou další čtení! Moc děkuju Vám za návštěvu u mne, Jindřiško!

0 0
možnosti
Foto

Šárko, díky za přiblížení atmosféry;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ráda jsem se vrátila do úterka aspoň virtuálně, Jitko. Hezky se mi tenhle blog dělal...

0 0
možnosti
JC

Promiňte, ale na mne ta Vaše reportáž neudělala dobrý dojem. Nechci být neslušný a proto k nic dalšího neříkám.

0 0
možnosti
Foto

Když myslíte, tak neříkejte...;-)

4 0
možnosti
DV

D55a30v51i39d 97V95l62k

7. 4. 2016 13:04

Takže pan Valíček tam měl dokonce už i svoje grupies fanynky. Sakra ,že by to blogování fakt nakonec k něčemu bylo??

2 0
možnosti
Foto

Zvonku to tak vyzerá...;-)

1 0
možnosti

Šárko, díky, že jste nám poskytla tuto "reportáž" i s bezva fotkamiR^

0 0
možnosti
Foto

To já ráda, Marie.:-) Dík za návštěvu ;-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrej večer to byl, i přes to strašný vedro. R^

0 0
možnosti
MV

Sarko...slzy hned po ranu (ja to klidne napisu, protoze mi to nijak nevadi). Dekuju a mam fakt velkou radost, ze se povedlo...fajnovej den k Vam!

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )