Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Po tom celodenním shonu si tu ráda přečtu pěkný slušný článek ... vzdálený politice.

I když ... ;-)

0 0
možnosti
BH

... děkuji, opět skvělé... vaše články mi připomněly dějepisářku v šesté třídě. Dějepis s ní byl jediná hodina, kde se nikdo neodvážil ani špitnout - samozřejmě pokud nebyl tázán - protože ostatní narušitele okamžitě umlčeli zdrcujícími pohledy. Tedy je fakt, že jsme se nedozvěděli nic o stydkých chalupách, a taky šlo o jiné epochy, ale její výklad byl natolik zajímavý, že si dodnes pamatuji skoro všechny perské krále...:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Díky!!! Já měla štěstí na podobné dějepisářky. I na gymplu...

0 0
možnosti
LM

Tak jsem si teď projela i ty "patronky". Škoda, že jsem neznala váš blog, Šárko, před dávnými lety. Vdávala jsem se 22. července (a jsem kupodivu vdaná za toho samého pána až dosud). Teď ale něco mohu na to datum svést (nejsem hádavá a nepořádná, to ti jen miláčku připadá, to je tím, že jsme měli svatbu ve špatný den :-))

0 0
možnosti
Foto

Díky! A vítejte mě! :-)

0 0
možnosti
LM

Dobrý den Šárko,

dnešní článek je oslavou šťavnatosti a bohatosti jazyka českého. Dosud jsem znala jen stydkou kost, dnes jsem rozšířila znalost i stydkou chalupu ;-D

S dětmi chodím často k sv. Apolináři (máme vycházky po pamětihodnostech Karla IV.) a hned naproti kostelu je školka. Nevím, zda je to tak nějak dobré místo pro mateřskou školu, na tomto místě stávala Jedová chýše, velice dobře známá z cyklu Hříšní lidé. Možná je to přesně to místo, kde stával prelátský hampejz. Takže opět místo s dlouhou tradicí hříchu, stejně jako ulice Krakovská a Perlovka :-)

Samozřejmě R^

0 0
možnosti
Foto

Stydká chalupa mě též uchvátila.:-) A co se Jedovky týče - když jsem před lety u Apolináře ležela, ze stydké místnosti (WC) :-)byl výhled přímo na ni. Můj táta pamatoval její provoz, - když byl malý, tak tam často s kamarády chodili očumovat. Už i proto, že to měli zakázáno. Lucie, díky moc za reakci! A krásný víkend přeju!

0 0
možnosti
Foto

Zajímavé cteni po ránu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Soňo. Hezký víkend vám oběma!

0 0
možnosti
Foto

Šárko, naprosto bezvadný článek, rovněž jsem ocenil termín "dům kurevný" i "stydkou chalupu".

Nicméně, ty holky si svou mzdu těžce vydělaly, zatímco některé dnešní "hurvy" /zejména mužského plemene/ se jim nemohou rovnat svou povahou.

Tobě zasloužená karma za skvělé počtení.R^

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Tomáši, to víš, doba je doba... Tak jsme si aspoň trochu zavzpomínali... :-) Přeju pěkný víkend!

0 0
možnosti
Foto

Ty výrazy jsou rozkošeplné;-D Stydká chalupa, dům kurevný,...R^

1 0
možnosti
Foto

Rozkošeplné je taky dobrý, Ivano! :-)Přebírám! A ráda jsem tě zas viděla! V

1 0
možnosti
Foto

Chce li jedinec přežít, musí s tělem na trh. Duševně pracující s hlavou, manuálně pracující s končetinami, no a tyhle s tím, co je mezi nimi. Velký rozdíl v tom nevidím.

0 0
možnosti
Foto

Kdysi jsem napsala článek 'Mohla bych být prostitutkou', a Vy jste mi kategoricky napsal do diskuse, že nemohla...:-)

0 0
možnosti
Foto

P86e64t61r 55O94m41e64l26k45a

14. 4. 2016 21:01

Zajímavé a poučné počtení. DíkyR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )