Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

děkuji za III. díl seriálu a těším se na dalšíR^

0 0
možnosti
Foto

Já děkuju Tobě, že Tě to baví! :-) Z toho mám největší radost...

0 0
možnosti
LM

Dobrý den Šárko,

tento seriál hltám s očima na vrh hlavy.

A jen přemýšlím, jak neboze a příšerně vypadají chasidé s těmi punčochami, chlupatými klobouky a jejich ženy v příšerných parukách (několikrát jsem je potkala). Toto orientální oblečení mi připadá nádherné a i dnes nositelné.

Těším se na další díl o sefardských Židech.

0 0
možnosti
LM

Samozřejmě, že oči mám na vrchu hlavy :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky moc, Josefe! :-) Doufám, že se 5.5. uvidíme!

0 0
možnosti
JC

Čím více toho o židovských dějinách vím, tím více si jich vážím, tím více je obdivuji.

0 0
možnosti
Foto

To jsme na tom stejně.

1 0
možnosti
Foto

H21a63n50a 51V77l55k22o93v20á

26. 4. 2016 15:09

R^R^R^ zase jsem u Vás dlouho nebyla, ale teď si dám celý židovský seriál.

Jsem doma po chirurgickém zákroku a Vy mi zpříjemňujete nepříjemné chvíle.

0 0
možnosti
Foto

Hlavně se v klidu a zdárně uzdravuje, Hano. A ,OC dík, že se ráda (snad) vracíte! :-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Drze a bez souhlasu jsem to sdílel na stránky facooboku " Historie, ale také současnost Židů u nás i ve světě. " Doufám, že nedostanu ťafku.;-D

0 0
možnosti
Foto

Jasně, vždyť už máte permanentku...:-) Díky za přečtení!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS