Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jako vždycky, pěkně napsáno, i když o smutných věcech. R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, Tome. Tohle psaní bylo fakt smutný. Pro mě hodně osobní a vymazlený, tak je mi trochu líto, že to skoro nikdo nečte... Ale jsou takové okolostojičnosti...

0 0
možnosti

M13i96l24a34n 60R43a82d78e72k

10. 5. 2016 18:15

JAKO VZDY KARMA

a jeste pripominka, Torquemada to nedelal pro prachy, i kdyz pokladnice to plnilo, ale jeho kapsy zustavaly prazdne, on to byl opravdu fanatik. Take skoncil dobrovolen v cele klastera kde se pravidelne bicoval.

Byl prezdivan "nepodplatitelny", a bohuzel byl. Takovi jsou horsi nez ti zkorumpovani. Ne nadarmo se nekdy rika ze korupce polidstuje nelidske rezimy. To stale plati

0 0
možnosti
Foto

Nenapsala jsem to o něm. Psala jsem o církvi. Zdravím.

0 0
možnosti

Vzhledem k tomu, že mám rád středověkou hudbu, gotickou a renesanční, tak jsem zjistil, že sefardská hudba má blízko k renesanční. Co se týče Židů jako národa tak je smutné, že Sefardité (Sefardové) nikdy nebyli a dodnes nejsou přijati jako rovnoprávní pro Aškenázy. Ono se to ukazovalo již v v pozdně středověké Evropě, kdy aškenázští Židé, odmítali sefardské a brojili proti nim. Z jejich hlediska nejsou Sefardové pravověrní židé

0 0
možnosti
Foto

Tak tak. Moc děkuji za glosu!

0 0
možnosti

Opět skvělé R^ Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji moc já - za přečtení! :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky Emrichu - zdravím!

0 0
možnosti

Píseň o přípravě lilku! Neuvěřitelné. Řadím do své sbírky nádherných podivností.;-D

1 0
možnosti
Foto

Mohu dodat i překlad! Když jsem slyšela tuhle píseň poprvé, pobavila mě hlavně zahrnutá drbárna o rodině a sousedech...;-D

0 0
možnosti

Mám čest podruhé napsat první komentář :-), tentokrát snad bez chyb:

Jako řád jsou mi dominikáni, psi páně, neobyčejně nesympatičtí, zejména kvůli inkviziční činnosti.

A zajímalo by mne, zda by se těmi klíči daly některé domy otevřít.

0 0
možnosti

Krásné sefardské písně jsem slyšela i v podání Vladimíra Merty a Jany Lewitové, konzertují často i v prostředí synagog. Existuje i CD.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS