Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pobavilo mě to určitě víc, než kdybych se na ten pořad díval. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Tak to jsem ráda, Emrichu... Ale dnes to můžeš napravit - je druhé semifinále!;-D

0 0
možnosti
Foto

Přiznám se, že nemám sílu na to, abych tuto soutěž sledoval - úplně mi stačilo, když jsem občas zahlédl pár ukázek z minulých let. Ta rakouská "vousatá zpěvačka" z loňska či předloňska snad byla vrcholem bizarnosti. Ale svým způsobem tato soutěž reprezentuje současný stav EU.

Také s nostalgií vzpomínám na doby dávno minulé, kdy se vítězné písně této soutěže stávaly hity a vystupovali zde významní interpreti. Takže zatím tuto soutěž Eurovize sledovat nehodlám.

0 0
možnosti
RP

Dejte se na kritiku.

Bylo to lepší než od Mirky Spáčilové.

0 0
možnosti
Foto

Tak to teda fakt dík. cítím se vyznamenaná! ;-D

0 0
možnosti

Madam, Vy jste fakt dobrá, sledoval jsem sice jen asi půlku ale už se těším na Váš komentář ze čtvrtečního šou, i pak z finále;-D

7 0
možnosti
Foto

Tak dík. Možná jsem vážně úchyl, jelikož se už od rána těším na přenos! ;-D

0 0
možnosti
JK

J86o91s11e55f 25K18l50a70t

11. 5. 2016 21:52

Super,snad si to i pustím,dík

0 0
možnosti
Foto

Konečně odvážnej chlap! ;-D

0 0
možnosti
JM

J35i16ř96í 51M47a83r82e71k

11. 5. 2016 21:31

Vtipný článekR^, četl jsem při poslechu Nekonečné písně :-)

https://www.youtube.com/watch?v=EJ6fxXgc3Rw

0 0
možnosti
Foto

Díky - píseń si musím ještě pustit!

1 0
možnosti

Šárko, teď jste potvrdila hrdinství ženských toho jména - asi Vás dohnala zase ta historie:-)

Přepnula jsem TV v okamžiku, kdy začala zpívat ta Zoe z Rakouska - a měla jsem dost:-/ (jak ji komentoval muž nemůžu napsat). Zvědavost mi dovolila soutěž dokoukat, a i tak si připadám jako velká hrdinka. Abych viděla naši Gábinu, vydržela jsem i rekapitulaci - a fakt nezklamala. Je to opravdový zážitek;-D A je to zadarmo!;-DR^ Napsala jste to do puntíku tak, jak jsem to viděla i já. Dík!R^

1 0
možnosti
Foto

Jsme na stejné vlně, hurá! Dík za uznání a zítra koukejte od začátku, Marie! ;-)

2 0
možnosti
VV

Díky, slzím smíchyR^

1 0
možnosti
Foto

Tak to je fajn, já místy slzela včera. Taky zvesela. Proto jsem předala! :-)

0 0
možnosti
RJ

R61a56d56e48k 85J83a95r58o59š

11. 5. 2016 16:29

Já to snesl dokoukat jen po naši Gábinku... Seznaje, že to rozhodně není zpěvácká Gabriela Soukalová (byť je jí lehce podobná), úlevně jsem přepnul na ČT24.

Díky za vtipný komentář, pobavil mě neskonale více než celá ta euro monstrshow R^

2 0
možnosti
Foto

No teda, zpívá výborně. Si myslím...

1 0
možnosti
BH

... skvělý referát, díky...:-)R^

...tedy až na jednu nepřesnost- matně si vzpomínám, že jsem jako dítě (nebo spíš nevychovanej spratek) nějakou tu Eurovizí v TV viděl... nevím, jestli to bylo před nebo po (68 ́ - i tohle pamatuju), ale určitě je dávali - ty světla, blikátka, blýskátka a přemíru zrcátek a flitrů a jásavých barev v naší černobílé TV nešlo přehlédnout - nějak se mi to pojí s tou pompézní fanfárou z Jesus Christ Suprestar...

... kdysi jsem si říkal, že až budu nechápavě kroutit hlavou, co to ti mladí dnes poslouchají, poznám, že jsem starej... že by to už bylo tady? ...nicméně utěšuje mě fakt, že na eurovizi nikdy nebylo k vidění to, co mladí doopravdy poslouchají....

1 0
možnosti
Foto

Možná máte pravdu. Mám dojem, že se někdy i vysílalo přes Intervizi. Jenže já měla otce kruťáka, který nám nedopřál televizi. Takže mám soutěž spojenou spíš s rádiem. Ale co se týče blýskátek, to bylo spíš až po Abbě. V šedesátých letech mého dětství to fakt bylo o zpěvu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )