Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

no jooo...to jsem byla v Polsku a pilovala zcela jinou ligu...Carmina Burana! A máš můj obdiv, žes to dala. Já bych to nedala. Reportáž úderná a vtipná.R^

0 0
možnosti
Foto

Jako odrodilce mi "Eurovizi" pripomnela jen kratka poznamka v jednom americkem on-line platkuk. Od Americana momentalne v Brussels na nejakem Eurovision placu, komentujice toto Americanum nezname phenomena. Pobavilo ho to, jeho ohodnoceni hudby bylo "cheesy pop" :)

0 0
možnosti
VT

Pobavilo. Ovšem, nesuďme podle nás, trubadůrů z východu.

Vloni jsem pracoval ve Vídni a všichni to neskutečně prožívali, hlavně homosexuální menšina. Dalo by se říct, že na finále bylo ještě víc teplo, než na koncetu Hanky Zagorové v Lucerně. Nic proti homosexuálům, jen přirovnání.

Já se na to musel dívat s přítelkyní, vydržel jsem deset minut, pak si šel pro pivo, s pivem sem to vydržel dalších deset minut a pak sem šel zalomit. Pak sem musel asi půl roku poslouchat, že nemám vkus a že furt pivo, hokej a fotbal, že se to nedá...

0 0
možnosti
Foto

Nevidela jsem to, ale u vaseho clanku jsem se skvele pobavila :-). Nejvic se mi asi libila hlaska, ze Greta neustale unikala kameramanovi padanim na zem :-).

1 0
možnosti
MV

Díky moc za článek, výborně jsem se takhle v neděli pobavil a od srdce zasmál :-)

2 0
možnosti

Děkuji, ne. Nejsem masakrista.

1 0
možnosti
JC

J92i95r30i 97C74e96e

13. 5. 2016 21:30

Pěkná reportáž, díky.

2 0
možnosti
JF

J87a25n 50F37r65o95l62í57k

12. 5. 2016 23:26

Viděl jsem sice jen kousek prvního i druhého eurorozstřelu, ale musím smeknout před invencí autorky této reportáže na oprátce. Naprosto špičkově napsáno. R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, to si snad ani nezasloužím! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Koukám na druhou část, naštěstí mám v sobě lahvinku vína, je to naprostý bizar, střízlivým nedoporučuji ;-D

3 0
možnosti

Souhlas, bez lahvinky jsem to nedala;-D Zkusím finále,,,,,,s lahvinkou:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )