Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Klobouk dolů, že jste to vydržela až do konc. Díky Vám jsem si pustila rekapitulaci finálových písniček a musím říct, že se mi líbil ten bohatýr z Polska, zajímavé zjevení, procítěný zpěv. Takže kromě něho, naší Gabriely a vítězky bych byla schopná si poslechnout ještě maximálně toho Švéda ;-)

0 0
možnosti
Foto

K93a23r87e44l 51M83á55d25l18e

16. 5. 2016 16:09

Předpokládám, že "bohatýr z Polska" dostal hlasy hlavně od divaček. Dopočet do 100% pak byli Poláci, kteří mohli hlasovat ze zahraničí a činili tak z čirého vlastenectví. Rocker se nad takovým cajdákem otřásal hnusem.

1 0
možnosti
VV

Ale jo, ať se otřásá, mě prostě jen zaujal v té rekapitulaci. Hlavně pak jeho píseň Jesteš Bohaterem, kterou jsem si následně vyhledala na youtube.

0 0
možnosti
Foto

Mně se zas líbil ten Maďar. Polák mě moc neoslovil, ale to už víte... :-) Diky za ohlas!

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )