Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

R^Podobně příjemný pocit jsem měl z Mikulova. Do Znojma se teprve chystám v rámci cest po ČR. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak tam se vám bude líbit! :-) Dík za nakouknutí!

0 0
možnosti
Foto

Mou vojenskou službu a dobrodružství ve Znojmě jsem popsal v knize Ruksak, legrace, erotika a smrt...

0 0
možnosti
Foto

To tedy musely být znojemské dojmy velké...:-)

0 0
možnosti
Foto

Ve Znojmu jsem byl na podzim a bylo to moc hezké R^ Díky za připomínku a vzpomínku R^

0 0
možnosti
Foto

Není zač, bylo tam krásně! :-)

0 0
možnosti
LJ

Byl jsem tam na vojně, procházky po městě a okolí patřily ke světlým okamžikům vojenského života. Byla jste i na Hradišti a v katakombách?

0 0
možnosti
Foto

Láďo, moje kasárna jsou mezitím srovnány se zemí... Možná to dostal za úkol náš tankový prapor...

0 0
možnosti
Foto

Paní Šárko díky za psaní s pěknými obrázky! Dal jsem si před dvěma lety tzv. poznávací dovolenou (1x za dva roky postupné poznávací mapování Moravy, kterou nezná moje žena a syn). Ubytovací centrum našich výletů bylo právě Znojmo, odkud jsme vyráželi na všechny strany. Vaše fotky mě to silně připoměli.R^V

0 0
možnosti
Foto

Tak to jsem ráda. My tam byli poprvé a Znojmo nás nadchlo...

0 0
možnosti
Foto

Šárko, přímej zásah...Jelikož to mám z domu do Znojma cca 2 hodiny autem, občas tam jedeme na kola. Přímo ze Znojma na Hnanice a poté na vinici Šobes - v meandru Dyje - kde mají jedny z absolutně z nejlepších vín u nás. Stačí jeden košt u stánku v Šobesu a jsi jejich... Ta vína se pak dají koupit v klášteru Louka v takovém malém obchůdku. /vždycky tam nechám spoustu oběživa..../

No, a jak píše paní Pokorná - to kolo je pak jedinečné, protože od Šobesu můžeš jet tzv. Fládnickou cestou až k pramenům Daníže, kde přejedeš do Rakouska a klidnou cestou dojedeš až do Hardeggu /středověký hrad úžasně vypadající/, tam znovu k nám přes most a 4 km do kopce na Čížov - můj zvyklý test, jestli nejsem náhodou už kardiak - nahoře hospoda u Švestků /vaří moc dobře/ a pak zpět za Znojmo. Je to sice náročnější, ale cyklistů tam mimo sezonu tolik není a Dyje Tě chytne za srdce..

P.S. vidím, že zvolna přecházíš z historie na fotosoučasnost......

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Tome, tohle je taky historie. :-) Já prostě dala ve Znojmě přednost jí před kolem, kterému neholduji již od dětství. A současné masové hnutí v tomto směru mě v mém přesvědčení utvrzuje. :-). Ale chápu, že to musí být zážitek. :-)R^

0 0
možnosti
OU
MP

R^Díky. Moc pěkné fotky. Určitě máte ještě v záloze nějaké další záběry.

Ve Znojmě se opravdu dá strávit nějaký ten den, zvláště kdybyste byli na kolech. Je tady spousta možností, cyklostezky vedou přirodním parkem Podyjí, dá se přejet i do Rakouska. Taková vinařská cyklotúra taky není k zahození.

Já tady žiju moc ráda;-).

1 0
možnosti
Foto

Tak to mám radost, že se ozvala Znojemačka. :-) I když kolo není a nebude moje hobby, užila jsem si dost. Připravte se na "znojemské detaily"! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )