Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Milá paní, pokud pro vás den v Luhačovicích končí ve 22 hod, nemůžete nikdy :-)poznat Luhačovice.

0 0
možnosti
Foto

Milý pane, já nepsala o sobě. Pouze jsem konstatovala, že hudební produkce na kolonádě musela skončit ve 22.00. Špatně čtete mezi řádky! :-P

0 0
možnosti
KT

Krása Šárko, ale dávejte pozor na mimozemšťany i v Luhačovicích, mohou být všude. Když tak si pořiďte ochrannou čepičku z alobalu.

Zde je návod - při bouřce opatřit balonkem.

http://u.smedata.sk/blogidnes/article/4/53/533494/533494_article_photo_okoxksv.jpeg?r=05e

A příjemný pobyt.:-)

2 0
možnosti
Foto

Mimozemšťany stále monitorujem. Díky za ukázku modelu, je apartně okouzlující. Naštěstí máme naproti drogerii, zítra jdem pro alobal. Balónek nebudeme potřebovat - po nezrizene konzumaci mineralek ze všech místních pramenů přesměrujeme únik ušima na vrchlík hlavy do jednolité bubliny! Moc zdravím a děkuju za nákuk!

1 0
možnosti
DS

Já se chci taky láááááznit! Krása, Šárko, moc jste mě potěšila .-)

0 0
možnosti
Foto

Já chci do Luhačovic!!! Šárko, tys mi podkopala mou morálku...chci se válet a tančit a kochat se v lázníííích!!!

0 0
možnosti
Foto

Dyk ses kochala zjara, ne? :-) Ale přeju ti i Luhačovice co nejdřív! V

0 0
možnosti
Foto

Šárko, krásná hláška a výlet jakbysmetR^;-)

0 0
možnosti
Foto

Diky! Hláška léty provedena... :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jste byli, co by kamenem (od nás) dohodil :-). Luhačovice mám moc ráda.

A Vám se už třeba příště taky bude chtít :-).

0 0
možnosti
Foto

No vidíte, Jano! :-) Dík za ohlas. A do Luhačovic se mi už bude jenom chtít...;-)

1 0
možnosti
JH

Ač uzávaný lázeňský povaleč, Jurkovičův dům znám jenom z několika výletů. Já si užíval Frantovky, Konstantinky. Libverdu. Nezávidím, přeji a ať to vydrží.R^

0 0
možnosti
Foto

Díky Josefe. Určitě sem zajeďte. Do Libverdy mě naši vozili jako dítě a pořád si pamatuju, jak tam bylo krásně. Hlavně sud mě uchvátil.... :-)

0 0
možnosti
Foto

.... mám výčitky svědomí v nečilokorespondenci... a on ,Kamil, lázeňák:-)

no,milá Šárko, jela bych tam hned... mně se náhodou chce:)))

A moooc si tou užívejV

0 0
možnosti
Foto

Je tu nádherně, Radko... Třeba se tu někdy sejdem....ale Praha a Plzeň to jistí! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Nemám to tam daleko, takže už párkrát ano. Dokonce jsem bydlel i v Jurkovičově domě na kolonádě, kde mají krásný vnitřní bazén.

A na kole okolo, taky dobrý.

1 0
možnosti
Foto

Právě jsem se z toho krásného bazénu vrátila, Tome. :-) Moc dík za návštěvu i komentář. Zdravím z Jurkovičova domu! :-)

2 0
možnosti
Foto

Díky za moc krásné obrázky z Luhačovic. R^

3 0
možnosti
Foto

To já ráda, a tak není vůbec zač :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )