Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J87a23n97a 50M59a68j25o79v56á

23. 7. 2016 21:22

No jo, tam muselo být opravdu báječně, mám to tam moc ráda, je to místo výletů (máme to co by autem dojel).

A dneska jsem si navíc v blogu jiném přečetla, že se tam po nocích křepčí na diskotékách. :-).

Doufám, že jste poléčila, co bylo třeba a k tomu navíc duši i mysl .-).

0 0
možnosti
KH

Osvěžení vzpomínek. Jsou moc pěkné. Pohoda. :-)

0 0
možnosti
Foto

Luhačovice máme blízko, často tam jezdíme.(na výlety). Potěšilo mě, že se Vám tam líbilo - ale hlavně díky za milé a zajímavé postřehy, které jsem sama nezaznamenala. Asi to chce delší pobyt a soustředění... Karma. :-)

Omluvte dubl předchozího příspěvku (kvůli překlepům), Díky. :-/

0 0
možnosti
Foto

Dík za váš komentář. Líbilo se mi tam fakt hodně a moc ráda se vrátím! :-)

0 0
možnosti
Foto

Luhačovice máme blízko, často tam jezdíme.(na výlety). Potěšilo mě, že se Vám tam líbilo - ale milé hlavně díky za mavé zajípostřehy, které jsem sama nezaznamenala. Asi to chce delší pobyt a soustředění v těchto místech. Karma. :-)

0 0
možnosti
LM

Dobrý den Šárko, ani se nedivím, že se Vám z Luhačovic nechtělo.

Jenom k té ondatře, ony ondatry jsou docela (ač také nepůvodní druh) vytlačeny nutriemi. Na obrázku to na mne působí jako nutrie. Poznáte podle zoubků - nutrie je má krásně oranžové.

I v Praze se můžete s těmito roztomilými hlodavci setkat. Prý žijí u Palmovky, já je viděla u Mánesova mostu v centru Prahy a pak je také kolonie v Braníce. Tam je dokonce místní důchodkyně krmí z ruky :-)

0 0
možnosti
Foto

Neměla oranžové zuby. Viděli jsme ji hlodat. Držela si housku pacičkama.:-) A taky byla menšího vzrůstu. Někteří lázeňští hosté se dokonce domnívali, že jde o vydru! To už vůbec ne....;-)

0 0
možnosti
MV

ty si medíš....a to je dobře!

0 0
možnosti
Foto

Už si nemedím! Od pondělka jsem zase pracovní fčelka pilná!

0 0
možnosti
Foto

Jojo, to si někdo medí v Luha...R^

0 0
možnosti
Foto

Měřila, Tome, medila! Už jsem zádě v pracovním procesu...:-(

0 0
možnosti
DP

Vy jste bydlela u Jurkoviče ? Taky to plánuju, ale buď není čas nebo nejsou prachy....Snad se to někdy sejde, že bude oboje. Byla jsem tam cca před 10 lety, teď je to tam mnohem načančanější, jak vidím.

0 0
možnosti
Foto

Ano, přímo v jeho Domě. :-) Jeďte, nebudete to litovat. Ubytování perfektní, služby skvělé a interiér jedna dřevěná báseň.... Jinak moc dík za návštěvu i komentář.

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )