Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Loket znám a miluju. To Ohře pod hradem je pohled pro bohy... V K. Varech a Ostrově mám kamarádky, se kterými se navštěvujeme.R^

0 0
možnosti
Foto

Už jsme zjistili, čím to je. Prý přehradu u Chebu přepadly sinice a dostalo se to až do Ohře... Na fotkách je ještě zelenější než v reálu. :-) Když se podíváte na fotku chytrý kachny, tak je vidět, že voda je průzračná. A moc dík za nakouknutí a komentář!

0 0
možnosti

Paráda!!! Já žiji ještě v týden starých zážitcích z Podřipska.

Myslím, že do Lokte se dostanu nejdřív příští rok.

Mne snad čeká na podzim Barcelona, ale trochu jsem se spletla s románským jazykem. Základy italštiny jsou mi asi na nic :-)

0 0
možnosti
Foto

Ale jo, aspoň něčemu porozumíte. Katalánština je docela podobná (zhruba řečeno ;-)) a španělština taky. A moc zdravím a děkuju za ohlas, Lucie!

0 0
možnosti
Foto

Tvá umanutost Loktem způsobí, že tam snad ještě letos zajedu v rámci babího léta.R^

0 0
možnosti

Loket jsem si kdysi prošel s přáteli a foťákem. Je to krásný svět.

R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Diky, Josefe. Lokti jsem úplně propadla...:-)

1 0
možnosti
Foto

I když já radši detaily z kotníku...karmoval jsem :)

1 0
možnosti
Foto

Dík, Karle a zdravím mocně. Já teď píšu bolestnou autobiografii "Detaily z kolene"...;-D

2 0
možnosti
Foto

Krasa a krasne poskladano.A mam rada tva detailni zabirani. Palec a slunce.zdravim i s mobilem

0 0
možnosti

Loket je krasavec, jen ta voda je naka zelena...asi "matonka s limetou"

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem se divila. Mohutně tam rostou nějaké traviny, ale jinak je voda voňavá a zdá se čistá... Dík za návštěvu, Marku...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS