Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc děkuju a zdravím, Josefe! :-)

0 0
možnosti
VS

Tyhle dámy nepotřebovaly feminismus a jiné ismy, aby se prosadily. Jen víc takových i dnes.

0 0
možnosti
LM

Dobrý den Šárko,

Ještě jsem nestihla přečíst Váš předchozí příspěvek o bojovné jeptišce:-(

Paní Marie Calma Veselá musela být velice sympatická dáma. Moc by mě zajímalo, jestli jste během pobytu v Luhačovicích šla i po jejích stopách.

A Janáček byl hulvát, sobecký génius, nepozvat na premiéru ty, kteří mu k ní pomohli.

1 0
možnosti
Foto

Lucie, Marii Calmu jsem naštěstí znala už před návštěvou Luhačovic. Četla jsem 'Pod zavřenými víčky'. Ale až v Luhačovicích mi došlo, jak úžasná byla a dr, Veselý taky. Nakonec, pár fotek u článku je mých. Hlavně ta pamětní deska. Moc děkuju za návštěvu a komentář!

0 0
možnosti
PS

Proč se o takových lidech neučí ve školách? Který národ, jak český, má tolik velikánů? Od J.A.Komenského, přes K.H.Borovského až po technické typy - Pan Wichterle, pan Baťa a další. Proto se u nás budeme mít líp, zasloužíme si to. Ať se to někomu třeba i za mořem nelíbí, ale fakta a skutky přesvědčují. Nikoliv denní zprávy pochybných stanic. Těch televizních i rozhlasových.

„Zdravýrozum si získá přízeň, cesta proradných vede k záhubě“» Přísloví č.13, odstavec 15.

1 0
možnosti
JR

J59a79r76a 52R74a74n68k

10. 9. 2016 21:21

Hura vsem neobycejnym zenam.....take k nim patriete, SarkoR^R^

2 0
možnosti
Foto

Diky, Jaro, za návštěvu a vracím kompliment;-)!

1 0
možnosti
Foto

Šarkomilá.mobilne na tebe myslim a s vášní k tvým článkům sobě vlastní jsem obdarena krasnou historii a tu paní si čerstvě zamilovavam

Slunce palec caj rum bum

3 0
možnosti
Foto

Radko, konečně zas s Tebou, neboť jsem opět ve čtecím skluzu. ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )