Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc dík za zajímavé čtení...! Ona většina pohádek (asi vyjma těch novodobých) má reálný základ, byť obalený spoustou kouzelných rekvizit. Prý snad ony "nejklasičtější" pohádky jsou s různými obměnami stejné pro většinu národů světa... A úplně prapůvodní pohádky ani moc nebyly pro děti, jako spíš příběhy pro dospělé (i klasické bratří Grimmů jsou vcelku drsné :). Ale Sněhurčin údajný portrét z Vašeho blogu není její - je to portrét hraběnky z Blessingtonu od Thomase Lawrence, namalovaný o 100 let později v r. 1822 - i když to nic neubírá na kráse oné dámy (https://en.wikipedia.org/wiki/Marguerite_Gardiner,_Countess_of_Blessington).

0 0
možnosti

Ale co jsem si tak četla, i život hraběnky z Blessingtonu by stál za blog :)

0 0
možnosti
Foto

Teda,. kam Ty na to chodíš, je mi záhadou.....

Opět klobouk dolů za postgraduální vzdělávání.R^

1 0
možnosti
Foto

R^teda, teda:-) Ale mluvícímu zrcadlu se já osobně raději zdaleka vyhnu. Bůh ví, co by z něho ještě vypadlo:-).

0 0
možnosti
Foto

Tak to já taky! :-)Ahoj Lído a dík za přečtení!

0 0
možnosti
Foto

Zajímavý příběh. Pokud se do těch míst podívám, raději se nebudu zrcadla ptát, co vidí. Kdo se moc ptá..., znáte to!:-)R^

0 0
možnosti

to jsou věci! Děkuji, ŠárkoR^

0 0
možnosti
Foto

no tohle rozkrývání mám nejradějiR^V pro lidi je tohle vždycky objevem... jak vlastně mnoho napsaného někde holt musí pochytat ten námět. A Šárko, moc zdravím:-)

0 0
možnosti
Foto

Taky zdravím, ráda jsem Tě zas viděla!:-)

1 0
možnosti

To je fakt moc zajímavé čtení. A líbí se mi ten "domeček":-)). Mohl by být!:-))))))

A to zrcadlo je taky krásné!

Šárko, díky!

0 0
možnosti
Foto

Marie, není zač. Ráda jsem podělila....

1 0
možnosti

Zajímavé čtení. Člověk by ani neřekl, že má ta pohádka tak reálný základ. R^

Jinak vždy, když je řeč o Sněhurce, vzpomenu si na Vodňanského "Analýzu Sněhurky", z ní pak zejména na pasáž:

"Když už chtěli tvůrci Disneyova týmu malým divákům něco zhnusit možná na celý život, proč jako symbol zla zvolili právě krásné, zdravé a zralé jablíčko ? Proč nesáhli raději po otrávené cigaretě, otrávené droze, otráveném LSD a jiném svinstvu ?" :-)

1 0
možnosti
Foto

Taky pamatuju! Dík za připomenutí! ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )